installatie windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

riri1601

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Berichten
221
ik probeer al geruime tijd om windows xp op mijn pc te installeren,maar dat wil maar niet lukken.elke keer start de pc terug op.is nieuwe szchijf van 80gb.geformatteerd als ntfs bestand.moederbord is ook nieuw.geheugen is 1gb ddr.processor is dual core 64.
iemand een idee waaraan dat kan liggen?
begin al stilaan grijze haren te krijgen van die pc!!!
 
Leest hij wel de cd rom? en wat voorn melding geeft die voor dat op nieuw op start?
 
Laatst bewerkt:
windows xp

leest wel degelijk de cd rom.heeft een gedeelte gekopieerd .geen melding bij heropstarten.pc start op en dan komt de melding dat setup wordt verder gezet.gaat een tijdje goed en start hij zonder enige reden terug op.
 
Het is normaal dat WinXP, als ik mij niet vergis 2x automatisch terug opstart. De 1° maal na het copiëren van de bestanden, en de 2° x na de eerste installatie. XP geeft wel telkens een melding dat er terug opgestart zal worden.

Jan
 
windows xp

dat wist ik ook al maar het is in het geheel niet normaal dat windows terug opstart terwijl hij bezig is met de installatie.is al terug opgestart bij installatie van apparaten en bij instellen van netwerk.
weet er nog iemand raad?
alvast bedankt voor alle hulp.
 
windows xp

heb ondertussen al een andere schijf gestoken en geprobeerd van xp home edition te installeren.Helaas zonder resultaat.pc start eerst terug op bij apparaten installeren.tweede maal toen er nog 7 minuten overbleven van de installatie.
ben nu toch wel echt ten einde raad!!!!!!!!
kan er mij aub iemand uit de nood helpen?
heb die pc wel dringend nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan