installatie windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

StanleyKelder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009

Bijlagen

Ik zou het niet doen als ik de resultaten van de Advisor zie en je specs....

Dus voor windows7 zou ik een hele nieuwe computer moeten kopen?
Ik wil eigenlijk vooral graag windows media center, enig idee of je die ook als software kan kopen voor je xp of moet je dan gelijk windows xp media center kopen?

Dus voor windows7 zou ik een hele nieuwe computer moeten kopen?
Ik wil eigenlijk vooral graag windows media center, enig idee of je die ook als software kan kopen voor je xp of moet je dan gelijk windows xp media center kopen?

Als ik het zo bekijk kan het wel. mits je meer ram geheugen plaatst, ik weet niet wat voor harddisk je hebt qua grote.

Mijn Ram keurt de advisor juist wel goed. Heb je toch ook maar 1 gig. voor nodig?
Of is het om een andere reden nodig om deze uit te breiden?

Mijn harde schijf is 74,5 GB. moet alleen nodig opgeschoond worden. Is op zich prima toch?

Oh en even voor de zekerheid, elke editie van windows 7 bevat toch windows media center?

Laatst bewerkt:
Graag als je wat vergeten bent, de "Aanpassen" knop gebruiken. Ik heb nu alles bij elkaar gezet in "Edit" en je laatste twee berichten verwijderd. Als je nu op de aanpassen knop van je bericht klikt, zie je hoe je de "Edit" krijgt.:)

Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen, ik zat in een examenperiode.

Maar kan iemand mij duidelijkheid geven. Is mijn computer er wel of niet geschikt voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan