Installatie XP loopt vast op laptop :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mertoglu

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2003
Berichten
10
ik heb sindskort mijn laptop geformatteerd en ik kan nu windows niet meer erop zetten. Bij de installatie van XP loopt het installatieproces vast. Wat kan ik doen? Ik heb verwisselbaar cd-rom en diskettedrive. Ik kan er dus maar eentje tegelijkertijd gebruiken. Wie kan me helpen?
 
Geplaatst door the cable guy
Waar en hoe loopt ie vast?

Wanneer het in het begin begint met installeren loopt het bij 2% vast. :(

Ik heb een Dell p3 500mhz 128mb sdram
 
Loopt het systeem dan helemaal vast en kan je niets meer doen of gaat hij gewoon niet verder want dan kan je cd vies/beschadigd zijn?

Heb je win xp er al een keer opgehad?
 
Geplaatst door the cable guy
Loopt het systeem dan helemaal vast en kan je niets meer doen of gaat hij gewoon niet verder want dan kan je cd vies/beschadigd zijn?

Heb je win xp er al een keer opgehad?

Ik heb al 3 verschillende xp cd's geprobeerd, die cd blijft wel gewoon draaien, alleen installatieproces blijft gewoon steken op 2%
 
Probeer je te installeren vanuit DOS (met of zonder SmartDrive) of een andere OS of rechtstreeks vanaf de CD (bij opstarten) ??
 
Je vraag nog 'ns bekeken...je zegt XP er al een keer op gehad te hebben, draaide dat een beetje vlot?
128mb is minimum anders wil XP liever niet geïnstalleerd worden; Is je pc op de hoogte dat ie 128mb aan boord heeft, of denkt ie dat ie minder heeft? In dat geval moet je misschien 'ns bij je BIOS wat anders instellen. Als je 2 RAMmodules hebt van elk 64mb dan is er misschien een module defect(?) of is een module los geschoten en ziet de pc idd maar 64mb. Nu ben ik echt door m'n ideeën heen. Suc6.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan