Installatie XP lukt niet ondanks juiste productcode

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zippie64

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2005
Ik heb een nieuwe HDU (250Gb, 7200rpm, 16MB) die ik met een (geupdate fdisk) Win98 boot flop heb gepartitioneerd. Ik wil daarna met een coörporate XP installatie cd XP installeren maar krijg toch het verzoek om een code in te voeren. Wat ik ook doe (wel juiste code, of geen code), na iedere poging met wat voor code dan verschijnt de foutmelding, "onjuiste code ingevoerd". Ik heb geen idee wat dit kan zijn. Heeft iemand dit eerder gehad? Of weet iemand hoe dit op te lossen? Geef maar een reactie of mail me privé.....
Alvast heel hartelijk dank!!! :thumb:

.....Met coörporate XP installatie cd XP installeren maar krijg toch het verzoek om een code in te voeren......

Is orgineel? en van wie ?als je de juiste Code hebt ,en het lukt niet ,is dat niet de goede

Onjuiste code = onjuiste code

Weet je zeker dat je geen andre XP (home?) code gebruikt voor deze installatie? Dit verschilt namelijk.

Onjuiste code = onjuiste code... helemaal correct!

Als je een goede code wil hebben, kan je even een originele cd halen of, indien al in bezit, microsoft bellen

of de code wel goed overgetypt.. heb ook wel eens, dan typ ik een U terwijl het een V is. soms staat dat heel onduidelijk getypt. (mijn ervaring)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan