installatie xp problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
jaa cd/rom staat staat boven aan het lijstje ik weet alleen niet wat je hier mee wilt berijken want hij start toch gewoon op :eek:

Hij lijkt alleen niet verder te gaan?? Zou het kunnen zijn dat hij de cd niet goed kan lezen??

de cd heeft het hiervoor altijd gedaan en ik heb hem ook al schoongemaakt en zie geen zichtbare krassen

ik heb het ook met een andere drive geprobeerd ook dat is het probleem niet

ik heb een beetje lope rotzooie
en toen kwam ik 1 stap verder met de installatie daar moes ik op F8 drukken op akkoord te gaan met xp regels ofzo toen gaf hij een bleuscreen aan met dat ik probeerde te schrijven op een alleen lezen apparaat?

maar vaak start de computer zichzelf opnieuw op als hij alle bestanden heeft gelede voor de windows xp installatie.:(

Download anders op bootdisk.com een opstartdiskette en partitioneer en formateer hiermee je harde schijf. Misschien dat het dan wel werkt.

schoot ik ook niet veel mee op

ik heb het idee dat me moederbord nie t100% werkt
kijk me computer gaat wel aan enzo maar ik heb int het begin me moederbord direct aan me kast met schroefjes verbonden ik weet niet of dit enige nare gevolgen kan hebben.

normaal gesproken zitte er van die koperen dingetjes tussen. (wat dus nu wel het geval is)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan