Installatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

HHarry06

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
14
Ik heb een 2 jaar oude laptop van de zaak overgenomen die de vervelende eigenschap heeft eerst naar de server te gaan zoeken (die niet thuis staat). Ik heb alles geprobeerd om dat weg te krijgen maar het lukte niet. Nu wil ik XP opnieuw installeren en de laptop stand alone gebruiken, echter, de originele XP diskette is niet meer aanwezig. Kan ik wel een andere XP nemen en dan de Microsoft code die aan de onderkant van de laptop staat gebruiken?

Alvast bedankt voor het antwoord,

HHarry :):):)
 
Laatst bewerkt:
Dat mag.

Maar zo'n cd downloaden is niet legaal.
Maar als je de key op de laptop gebruikt is dat normaal geen probleem.
 
ergens op de cd staan alle keys als je ze allemaal uitprobeert dan zal het vast wel een keer lukken:rolleyes:
(ik weet niet of het erbij staat als je hem gedownload hebt)
 
Allereerst dit: met een andere cd en de productcode die op je laptop staat lukt 't echt niet om je windows te installeren en te activeren.Dan moet je al andere trickz & trucz uithalen als je begrijpt wat ik bedoel,maar dit terzijde.Misschien hoef je niet te herinstalleren als je van dat zoeken naar die server af wil,volg deze handleiding (voor deïnstalleren IIS,vinkje weghalen.regel selecteren en op volgende klikken) http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_techniek/ftp_server.aspx
Neem aan dat je WinXpPro als OS hebt?
 
Laatst bewerkt:
Allereerst dit: met een andere cd en de productcode die op je laptop staat lukt 't echt niet om je windows te installeren en te activeren.Dan moet je al andere trickz & trucz uithalen als je begrijpt wat ik bedoel,maar dit terzijde.Misschien hoef je niet te herinstalleren als je van dat zoeken naar die server af wil,volg deze handleiding (voor deïnstalleren IIS,vinkje weghalen.regel selecteren en op volgende klikken) http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_techniek/ftp_server.aspx
Neem aan dat je WinXpPro als OS hebt?

Bedankt voor je antwoord, Mik! Ik ga het z.s.m. uitproberen en hou je op de hoogte!

Groeten, HHarry:D
 
Bedankt voor je antwoord, Mik! Ik ga het z.s.m. uitproberen en hou je op de hoogte!

Groeten, HHarry:D

Heb het geprobeerd, Mik. IIS stond NIET aangevinkt en bij nader inzien werd geloof ik Windows Server 2003 gebruikt. Ik heb diverse services uitgezet en op een gegeven moment ben je het zoeken naar de server en het synchroniseren wel kwijt maar werken bepaalde andere functies niet meer. Dat krijg je als je er niet genoeg verstand van hebt...
Heb je nog meer ideeën? Alsnog bedankt, HHarry :thumb:
 
ergens op de cd staan alle keys als je ze allemaal uitprobeert dan zal het vast wel een keer lukken:rolleyes:
(ik weet niet of het erbij staat als je hem gedownload hebt)

Dank voor je antwoord! HHarry ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan