Installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis_rnb

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2005
Hallo,

Ik heb zojuist mijn C en D schijf geformatteerd. Als ik opstart vraagt hij nu om een systeemdiskette. Maar ik heb alleen de Windows XP mediacentre cd.. :( Hoe installeer ik nu windows XP mediacenter? Want ik kan niets doen want hij vraagt alleen maar om de systeemdiskette.. (Tijdens het opstarten heb ik al de XP media centre cd erin gedaan, maar die pakt hij niet!)

BVD!

tijdens opstarten van de pc del of F1 indrukken

Hmm ik heb het goed ingesteld maar hij pakt hem niet..

Wel de windows 98 CDROM (had ik ook nog liggen)

Ik heb ook 2 media centre Cd's.. Weetje misschien hoe ik dan xp mediacentre kan installeren op een kale pc?

BVD!!

Geplaatst door dennis_rnb
Hmm ik heb het goed ingesteld maar hij pakt hem niet..

Wel de windows 98 CDROM (had ik ook nog liggen)

Ik heb ook 2 media centre Cd's.. Weetje misschien hoe ik dan xp mediacentre kan installeren op een kale pc?

BVD!!

misschien met de opstartdiskette voor xp?
www.bootdisk.com

Nee, die opstartdiskettes werken voor geen meter :S hij zoekt ze niet eens.. Hij zegt de hele tijd: ongeldige systeemdiskette, ongeldige systeemdiskette enz enz :( kan je me misschien anders helpen ? Een cd misschien ?

Bvd!:(

EDIT: ik heb de bios ook op de diskette gezet

Laatst bewerkt:
Nee, die opstartdiskettes werken voor geen meter :S hij zoekt ze niet eens.. Hij zegt de hele tijd: ongeldige systeemdiskette, ongeldige systeemdiskette enz enz :( kan je me misschien anders helpen ? Een cd misschien ?

Bvd!:(
wel vaag, start je pc nu op via diskette/cd rom/hd?
(bios?)
anders moet ie diskette 1 van de serie van 6 wel vinden als de pc opstart

Ja heb ik gedaan

Maar het zijn ook opstartdiskettes voor windows XP Pro.. maar dat maakt niets uit toch ?

bvd!!

Ja heb ik gedaan

Maar het zijn ook opstartdiskettes voor windows XP Pro.. maar dat maakt niets uit toch ?

bvd!!
proberen kan nooit kwaad
zorg wel dat de install cd van media center erin zit

Ik hoop het, ik heb namelijk win xp pro sp2 gedaan, ik ga het even proberen! bedankt! ik laat nog wel weten of het is gelukt:thumb:

Hmm heeel lang leek hij het te doen, maar bij de installatie in het midden gaf hij ineens een 'onherstelbare fout'. Het komt denk ik door de verkeerde opstartdiskettes (xp pro sp2).. Weet je misschien nog een andere manier? want ik denk dat hij het met mediacentre bootdisks wel doet.. maar zijn die al uit ??

Bvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan