Installatiebron beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mslaros

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2003
Ik heb een nieuw notebook gekocht en wil hier mijn Office 2003 op installeren. Na het invoeren van mijn code krijg ik de melding dat de installatiebron is beschadigd.... :confused:
Als ik dezelfde cd rom gebruik op een andere pc, dan doet hij het wel zonder problemen..........

Hoe kan ik toch Office 2003 op mijn notebook installeren (Acer Aspire 1690)?

Lijkt me een beschadigd bestand in windows zelf.
Krijg je een foutmelding MET code?

Nee, er staat geen code bij.
De precieze tekst is
"Microsoft Office Setup kan niet worden voortgezet omdat de installatiebron is beschadigd."

Hoi,

Probeer in de notebook eens een andere intstallatie-cd.
Het lijkt erop of er iets met de CD/DVD-speler aan de hand is.

Geplaatst door Vecom
Hoi,

Probeer in de notebook eens een andere intstallatie-cd.
Het lijkt erop of er iets met de CD/DVD-speler aan de hand is.

Heb ik zojuist gedaan en bij die andere cd gaat het installeren wel goed.

Ik heb ook de inhoud van de installatiecd naar mijn hardschijf gekopieerd en daarna de setup geprobeerd, maar dan krijg ik helaas dezelfde melding...

Heb je op de notebook een z.g. try and buy versie van een officepakket staan, of van één van de programma's uit het officepakket?

Geplaatst door Vecom
Heb je op de notebook een z.g. try and buy versie van een officepakket staan, of van één van de programma's uit het officepakket?
Nee, er staat verder niets van Office op...:confused:

Hoi,

Helaas ..... overprotectie van Microsoft!

Mogelijk staat op je notebook een 'media'-versie van windowsXP?

Een eenmaal geïnstalleerde versie van MsOff2003 op een andere PC kan trouwens niet meer worden herhaald op een andere.
Maar daar heeft jou probleem niets mee te maken.

Als zowel de MsWin- áls de MsOffice-versie die je installeert of hebt ge-installeerd officieel zijn en niet reeds op een andere pc of notebook zijn geïnstalleerd, kan je de helpdesk van Microsoft in Ned. raadplegen.
Ben benieuwd naar het eind van dit verhaal, want er zijn ook op andere forums meerdere klachten over gemeld.

Blijkbaar lag het probleem bij Acer... er was een update op de website van Acer beschikbaar... :o

Nu werkt alles weer prima!

Office 2003 installeren op een acer aspire 3023 lukt niet.
Wie weet de oplossing.
De foutmelding na invoeren van de code: kan setup niet hervatten, de installatiebron is beschadigd

zoals ik al zei...
Geplaatst door mslaros
Blijkbaar lag het probleem bij Acer... er was een update op de website van Acer beschikbaar... :o

Nu werkt alles weer prima!

Even op de website van Acer kijken dus! :)

acer site??

op de acer site is niets te vinden over dit probleem bij een acer aspire uit de 3020 serie.

Geplaatst door cococineleke
Ik heb ook het probleem maar dan met een aspire 5020 iemand raad voor mij?

Op een andere site ben ik dit probleem ook tegen gekomen met een verwijzing naar een ftp link bij Acer. De link werkt echter niet meer. Na wat spitten heb ik de bewuste patch toch gevonden en gebruikt op een Acer laptop in combinatie met een legale office installatie ( we verkopen niets anders).

Daar ik geen oplossing zie heb ik het bestand op onze website gezet onder
www.hillware.nl/eNMUpdate_20050603.zip

Na het draaien van deze patch werkte alles weer naar behoren.

Ps, Bij ons draaide het om een splinter nieuwe Aspire 3002 en office pro 2003

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan