Installatiefout IE 10 Code 9C57 onder Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas-van-winge

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Berichten
148
Goedemorgen,
ik heb al meerdere malen,op verschillende manieren,geprobeerd IE 10 te installeren,maar het lukt op geen enkele manier.Steeds krijg ik een venster met opnieuw proberen en tenslotte de melding code 9C57.

Wat is hier de oorzaak en wat kan ik hier aan doen,want IE9 werkt erg traag.

Dit probleem is voor mij nog steeds niet opgelost,nee er is nog een probleem bijgekomen n.l.foutcode 9C59 installatiefout van IE11 onder Windows 7.

Wie het weet,mag het zeggen???

Onbegrijpelijk,dat zich zulke problemen voordoen,terwijl Microsoft aan de zijlijn blijft afwachten!!!

Bij voorbaat dank.

Klaas
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekend probleem met internet explorer updates blijkbaar. Echter lijkt niemand een duidelijke oplossing te hebben om zulks op te lossen, behalve een repair install of een volledig nieuwe installatie.

Je kunt natuurlijk ook een alternatieve browser nemen (zoals firefox / chrome). Die zijn wel minder dan 3 jaar oud.
 
ccleaner al eens geprobeerd? en avg tune up utilities? :confused::thumb:succes
 
ccleaner al eens geprobeerd? en avg tune up utilities? :confused::thumb:succes
Ik heb CCleaner al diverse malen laten werken.Avg tune up niet,dus dat zou ik nog kunnen proberen,maar het is toch van de gekke,dat Microsoft hier helemaal niets aan doet,terwijl dit probleem genoegzaam bekend moet zijn bij hen!!!
 
Nu ook Avg Tune Up geprobeerd,sorry,maar wat een lijdensweg is dat,duurt een uur of tien en het resultaat is 0,0.
Windowsfaq heeft5 een motto:Microsoft makes it easier!
Ik vraag mij af,wanneer dat begint,het is echt een drama,nu begrijp ik,dat iedereen zegt,zoek toch een andere browser,maar ik ben nu eenmaal gewend aan Internet Explorer en heb geen enkele ervaring met andere browsers!!

Dit is m.i.Microsoft onwaardig,dat zo'n bedrijf je maar laat tobben,terwijl dit probleem genoegzaam bekend is en ik denk,dat ik toch niet de enige bent.

Ik ben teneinde raad,wie weet de oplossing????

Klaas
 
Zoals ik al aangaf, heeft bij mijn weten nog niemand dat probleem opgelost zonder windows te herinstalleren (indien wel hebben ze niet aangegeven hoe het wel gedaan is).

PS (en niet om te zeuren),

Ik begrijp je frustratie, maar internet explorer 11 (de huidige officiele versie) lijkt meer op firefox/chrome dan op IE10. Die verandering ga je dus toch een keer voelen tenzij je nooit meer upgrade van IE10. Ik durf zelfs te beweren dat firefox in "classic" mode meer op IE10 lijkt dan IE11 (dat 100% op chrome lijkt, wat mij betreft)
 
Er moet toch een andere en minder ingrijpende oplossing mogelijk zijn dan de drastische herinstallatie van Windows???

HELPMIJ a.u.b.

Klaas
 
Dorado bedankt voor je reactie,maar de situatie is als volgt:

momenteel is IE9 geïnstalleerd,toen kwam er een update van IE10 en toen is alles fout gegaan,inmiddels is er ook IE11 bijgekomen,maar ook deze valt niet te installeren,omdat IE10 er niet op staat.
IE 9 al gedeïnstallerd en daarna geprobeerd !E10 te installeren,maar ik loop steeds op de foutcode 9C57 voor IE10 en 9c59 voor IE11.

Wat moet ik verstaan onder standalone versie van IE10???


Klaas
 
Van je laatste bericht ben ik niet wijzer geworden. Welke IEversie draait er nu op je systeem?

Onder een standalone versie moet je een versie verstaan onafhankelijk van je os en updates.
 
Mijn probleem met de installatie van IE10 (en vervolgens IE11) is nog steeds niet opgelost!!!
Momenteel draait IE9 onder Windows 7 32 bits SP1.


Gaarne oplossing.

Met vriendelijke groet,

Klaas van Wingerden
 
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost,het lijkt zelfs erger te worden en dat Internet Explorer 9 langzamer en instabieler wordt!!!!

HELPMIJ a.u.b.

Klaas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan