Installatiefout Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aspheros

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2006
Dag iedereen

De harde schijf van mijn laptop heeft het onlangs begeven. Ik heb deze vervangen door een Samsung 840 EVO 250GB SSD model.
Wanneer ik nu Windows 8.1 via een USB stick wens te installeren krijg ik bij "Bestanden voorbereiden voor de installatie (81%)" volgende foutmelding:

Er is een onverwachte installatiefout opgetreden. Controleer of de installatiebronnen toegankelijk zijn en start de installatie opnieuw.
Foutcode: 0xC0000005

Windows 7 installeren lukt wel, maar graag had ik er Windows 8.1 opgezet.

Iemand die raad weet?

Alvast bedankt!

Dit is wat ik voor je heb kunnen vinden:

When 0xc0000005 Error Occurs As a rule, you get the 0xc0000005 error message when you try to start one of your programs in Windows or install software. The program terminates with the 0xc0000005 message and you can’t get it work.The most typical causes for the ‘0xc0000005: Access Violation’ error are: malware (viruses, trojans, spyware and other), system file damage, corrupt registry, faulty RAM, faulty drivers, incorrectly written, installed or updated software and even Windows security features.

Nu sluit ik het virus gedeelte uit, omdat je een clean Windows install probeert te doen, en het outside of windows zelf is. Wat je kan proberen is Windows 8.1 met een DVD proberen te installeren, andere USB (2.0) poort gebruiken, een USB 2.0 gebruiken en in een 2.0 poort doen (Zwart).

De installatie bestanden op een DVD branden heeft inderdaad geholpen! Windows8.1 zonder problemen kunnen installeren.

Heel erg bedankt xxTristan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan