installatienummer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Berichten
7.918
hoi,

Ik startte vandaag de pc op (gisteren normaal afgelsoten, geen vreemde dingen gedaan of geinstalleerd of verwijderd) Kreeg een foutmelding in de windows\system32 nogiets...Ik probeerde het te recoveren met de "r"functie met de windows xp cd. Die vroeg om een Installatienummer..............Niets wat ik intikte hielp, dus, een schone installatie gedaan.

Nog een ghost image geprobeerd terug te zetten, maar dat was nog van voor mijn nieuwe moederboard en processor, dus van de wal............

Mijn vraag is dus wat ik daar in had moeten tikken. Ik heb nog nooit van een installatieNUMMER gehoord.

Ben benieuwd:)
 
Laatst bewerkt:
Dat is waarschijnlijk het registratienummer van XP die je bij de cd hebt gekregen
 
de registratie code heb ik geprobeerd. Was niet van toepassing. Het leek of ik maar 1 getal/cijfer/letter in mocht voeren. Moest ik soms "1"intikken voor partitie 1?

Aangezien opnieuw installeren sneller gaat dan het probleem uitdokteren ben ik opnieuw begonnen, maar wil toch graag voor de volgende keer weten wat ze met die vraag bedoelen..:confused:

Er wordt bij een installatie ook altijd gevraagd om een recoverdiskette te maken (wat ik nooit doe). Heeft het daar misschien mee te maken?
 
Laatst bewerkt:
Heb nog nooit gebruik hoeven maken van de repair functie maar het lijkt me dan wel dat je moet kiezen welke installatie je wilt herstellen..
 
:D En dat is dus mijn vraag. Wat bedoelden ze daarmee? Gewoon C werkte niet. (1 heb ik niet geprobeerd) Ik heb ook nog nooit een systeem geprobeerd te herstellen (van mijzelf dan) aangezien een schone installatie zo gebeurd is ( programma's staan op andere partities) Ik kies meestal voor de makkelijke weg maar ben nu toch benieuwd hoe het zo heeft kunnen komen.

Meestal weet ik het wel (alles proberen:p ) Maar nu heb ik niets gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan