Installatieout IE 10 Code 9C57 onder Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas-van-winge

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Goedemorgen,
ik heb al meerdere malen,op verschillende manieren,geprobeerd IE 10 te installeren,maar het lukt op geen enkele manier.Steeds krijg ik een venster met opnieuw proberen en tenslotte de melding code 9C57.

Wat is hier de oorzaak en wat kan ik hier aan doen,want IE9 werkt erg traag.

Bij voorbaat dank.

Klaas

Ik weet niet waarom je chrome en safari doorstreept.... aangezien dat prima browsers zijn, ook is jouw volgorde een smaak geen feit.

Laatst bewerkt:
Ok, ik zal het proberen, maar het is vrij complexe materie, & eigenlijk kan ik het niet beter uitleggen dan Microsoft.

Oorzaak is de driver van een veel gebruikte bepaald type AMD grafische kaart, welke incompatibel is met IE10. Overigens maak ik uit dat feit op dat je Windows 7 of 8 hebt, anders kan je IE10 niet installeren.
Leuk dat je een Packard Bell hebt, maar daar hebben we hier niets aan: Merk/model/type/versie hebben we nodig, andere relevante specificaties, & oja, besturingssysteem merk/model/versie.

OpmerkingVoor computers die zijn gemarkeerd als 'Geen' in de nieuwste compatibele stuurprogramma's, Microsoft werkt momenteel met AMD de oorzaak van het probleem en het bepalen van de juiste oplossing. Als u Platform Update voor Windows 7 hebt geïnstalleerd op deze computer, is het raadzaam dat u update 2670838 te verwijderen. [h=4]Het verwijderen van de update 2670838[/h]Ga als volgt te werk om update 2670838 te verwijderen:
  1. Klik op Start, klik op Het Configuratiescherm, klik op Programma 's, en klik vervolgens op Programma's en onderdelen.
    [*]Klik op Geïnstalleerde updates weergeven.
    [*]Update voor Microsoft Windows (KB 2670838)op en klik vervolgens op verwijderen.

[h=4]Deze update verkrijgen[/h][h=5]Microsoft Downloadcentrum[/h]Het volgende bestand kan worden gedownload vanaf het Microsoft Download Center:

Deze afbeelding samenvouwenDeze afbeelding uitklappen

Het updatepakket nu downloaden. (http://www.microsoft.com/downloads/...3bf8-483e-9d49-9e45c02b8a41&displaylang=en-us)

Releasedatum: 26 februari 2013

Laatst bewerkt:
De uitleg op de microsoft is inderdaad best goed maar als je nog een extra duwtje nodig hebt (wel in het engels):

[video=youtube;EESOBkqEQMI]http://www.youtube.com/watch?v=EESOBkqEQMI&feature=youtu.be[/video]

PS: ik selecteer hier een random update, je zal wel even moeten zoeken naar: KB 2670838

heb KB 2670838 gedeinstalleerd,maar dat helpt niet,nog steeds niet opgelost!

Wat te doen nu?

Klaas

Laatst bewerkt:
Installatiefout IE 10 Code 9C57 onder Windows 7

Dit probleem is voor mij nog steeds niet opgelost,nee er is nog een probleem bijgekomen n.l.foutcode 9C59 installatiefout van IE11 onder Windows 7.

Wie het weet,mag het zeggen???

Onbegrijpelijk,dat zich zulke problemen voordoen,terwijl Microsoft aan de zijlijn blijft afwachten!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan