Installatieprobleem windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterGerard

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2013
Berichten
17
Beste helpmij!
Ik heb een redelijk groot probleem...
Toen ik vandaag mijn windows 8 wou verwijderen om terug naar windows 7 te gaan ( de computer was windows 7, upgrade naar windows 8) om dat ik mijn harde schijf helemaal leeg wilde en omdat ik windows 7 al beter vond dan windows 8.
Ik probeerde het te installeren via usb stick. Dus ik kwam op het scherm voor te selecteren op welke harde schijf ik wil installeren, ik heb maar 1 harde schijf dus ik koos die klikte geavanceerd en formateren, zodat alles eraf is maar als ik na dat op installeren drukte kwam er de volgende melding op: 'er kan geen nieuwe systeempartitie worden gemaakt en geen bestaande systeempartitie kan worden gevonden...' Na urenlang zoeken op internet nog steeds niet gevonden.
Hoe kan ik nu mijn windows installeren? Alvast bedankt
 
Is de Windows 7 installatie CD misschien ook een upgrade?
Zo ja, dan heeft u een klein probleempje aangezien deze niet kan worden gebruikt voor het volledige opnieuw installeren van windows 7
Nog een persoonlijke vraag,
Had u de update naar Windows 8.1 gedaan? Dat is een grote verbetering tenopzichte van Windows 8 (en de update is gratis :d)
 
Het is geen upgradedisc het is gemaakt voor een schone installatie en 8.1 was idd een goeie verbetering maar toch liever windows 7 ultimate :)
 
Via dat geavanceerde menu partitie(s) verwijderen en nieuwe aanmaken wil niet?
 
Neen, mijn harde schijf staat erop, maar kan niet op het knopje nieuw klikken ( dat staat voor partitioneren )
Mijn harde schijf word wel weergegeven als schijf 0 partitie 1
 
Laatst bewerkt:
Heeft W8 er miss een GPT schijf van gemaakt?

Je dient eerst de partitie(s) te verwijderen, nieuw gebruiken kan niet omdat er al een partitie op staat.
 
De partities zijn allemaal verwijderd er staat 1 harde schijf genaamd schijf 0 partitie 1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan