Geachte,
ik zal proberen van u zo duidelijk mogelijk te beschrijven wat ik juist doe.
Computer opstarten met bootdiskette.
Formateren met cd-rom ondersteuning.
Na het formateren terug opstarten met cd-rom ondersteuning.
E:/setup intypen.(e=cd-rom)
Setup van w98 start.
Computer kontroleert harde schijf en geinstalleerde componenten.
Setup begint met installatie van windows.
Na het kopieren van de bestanden start de computer terug op.
Invoeren van naam,plaats.akkoord gaan.nummer invoeren.(windows code.)
Computer gaat verder met installeren.crasht op het moment dat hij moet beginnen aan het instellen van de hardware en plug en play.
Start terug op.hd wordt gekontoleerd.geeft geen fouten weer.probeert verder te gaan met installatie.crasht verscheidene keren na elkaar.krijg dan de foutmelding vermeld in mijn vorig bericht.
Hoop u zo van dienst te zijn geweest.Hd staat nu op master.als ik die in een andere computer,packard bell,wil installeren moet ik ze op cs zetten.zou het kunnen dat dit bij deze computer ook zo moet zijn?heb ik nog niet geprobeerd.
ik zal proberen van u zo duidelijk mogelijk te beschrijven wat ik juist doe.
Computer opstarten met bootdiskette.
Formateren met cd-rom ondersteuning.
Na het formateren terug opstarten met cd-rom ondersteuning.
E:/setup intypen.(e=cd-rom)
Setup van w98 start.
Computer kontroleert harde schijf en geinstalleerde componenten.
Setup begint met installatie van windows.
Na het kopieren van de bestanden start de computer terug op.
Invoeren van naam,plaats.akkoord gaan.nummer invoeren.(windows code.)
Computer gaat verder met installeren.crasht op het moment dat hij moet beginnen aan het instellen van de hardware en plug en play.
Start terug op.hd wordt gekontoleerd.geeft geen fouten weer.probeert verder te gaan met installatie.crasht verscheidene keren na elkaar.krijg dan de foutmelding vermeld in mijn vorig bericht.
Hoop u zo van dienst te zijn geweest.Hd staat nu op master.als ik die in een andere computer,packard bell,wil installeren moet ik ze op cs zetten.zou het kunnen dat dit bij deze computer ook zo moet zijn?heb ik nog niet geprobeerd.