Installatieproblemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mena
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mena

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2001
OS = XP

Ik word er helemaal turelure van. Als ik software download gaat alles nog goed maar als ik diezelfde software dan wil installeren is het om je haren uit je hoofd te trekken. Bij zowat alles wat ik mijn computer laat installeren gaat hij vast hangen midden in de installatie. Niet de hele computer hangt vast maar de installatie zelf. Eender wat, updaten windows van de microsoft site, freeware, ... alles. Ik heb hem al gescand met ad-aware, NAV 2003 en niets blijkt te helpen.

Iemand enig idee?

Dank bij voorbaat,

Mvg, Mena

Vastlopers

Wat precies de oorzaak van je probleem is kan ik vanuit hier natuurlijk ook niet vaststellen maar weet je ongeveer nog vanaf welke dag je deze problemen kreeg?

Het kan zijn dat een vroegere slecht verlopen installatie van een programma of driver deze problemen veroorzaakt.

Als je die datum voor je zelf duidelijk hebt kijk dan eens in systeem herstel of je een verband ziet tussen de gebeurtenissen van die dag en de problemen die je nu hebt.

Experimenteer eens met de verschillende herstelpunten op die datum.

Goede kans dat je het probleem dan vind, daarna is er een kans dat je problemen verholpen zijn als je de boosdoener verwijderd na het laatste herstelpunt dat je gemaakt hebt of door de pc zelf gemaakt is.

Suc6

Leeg je tempmap eens.

Misschien staat in de logboeken van XP wat de fout was (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding.

Je kan ook proberen om de software in veilige modus te installeren.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan