Installatieprocess wil niet voltooien!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adiman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2004
Beste helpmij,

Ik word hier gestoord van. Ik ben een America's Army speler. Ik speel dit spel vaak. Laatst moest ik hem wissen om een reden waar ik nu niet op in wil gaan. Na het probleem te hebben opgelost, ging ik het spel opnieuw installeren. ik kies de juiste instellingen voor waar het geinstalleerd moet werden etc... Dan klik ik op INSTALL. Het balkje loopt dan tot 66% en verder gebeurt er niets. Dit gaat zo door en de hele tijd gebeurt er niets. Ik snap het niet. Het lijkt alsof het niet eens is begonnen. Ik heb geen trage computer en dit gebeurt nooit normaal. Ik het trouwens Windows Xp met AMD athlon 1800+ enz computer.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Dit blijkt niet alleen bij het installeren van het spel zo te zijn maar ook bij andere applicaties.

HElp me AUB snel!!

ADIMAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Probeer het spel vanaf de hardeschijf te installeren, (kopiér de cd op de HDD)

groetjes speedtouch

Welkom op Helpmij :) Ik heb de vraag even verplaatst naar een geschiktere plek :)

Laatst bewerkt:
Spel

het spel eerst eens volledig verwijderen, kijk onder de software menus of het daar nog staat, kijk daarna handmatig in de verkenner of er niet toevallig nog een mapje staat, kijk goed mischien is het anders vernoemd.
Meestal zijn dit de redenen.
Kijk eens of de cd niet gewoon beschadigd of vet is.
Mischien een rare vraag maar speelde je het spel al eerder onder WinXP??

grtjs jjw

Re: Spel

Geplaatst door jjw

Kijk eens of de cd niet gewoon beschadigd of vet is.
Mischien een rare vraag maar speelde je het spel al eerder onder WinXP??

grtjs jjw

america's army kan je gratis downloaden (je kan ook een cd bestellen maar die moet uit amerika komen en je moet alleen de verzend koste betalen).
ik heb ook XP en speel AA dus daar lijkt het me niet aan te liggen.

dit puur ter info

zelf vermoedt ik ook dat dat de oude map (met wat bestanden) nog op jou pc staan , verwijder die even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan