Installatietips Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zijn gelukkig jouw woorden

Maar waar het nu om gaat is dit:
Wanneer jij enerzijds stelt dat je alleen maar wilt leren en overal voor open staat en anderzijds van diverse kanten hoort dat je houding weerstand oproept, dan valt er toch wat te leren?

Je hebt het prima verwoord, het nogmaals lezen van de eerder genoemde reply's heeft dus geen zin gehad, een typisch geval van jammer.

I rest my case.:rolleyes:

Dat zijn gelukkig jouw woorden

Maar waar het nu om gaat is dit:
Wanneer jij enerzijds stelt dat je alleen maar wilt leren en overal voor open staat en anderzijds van diverse kanten hoort dat je houding weerstand oproept, dan valt er toch wat te leren?

Er zijn dingen waarvan niets te leren valt. Neem dat voorbeeld dat me gezegd wordt dat
overschrijven geen 24 uur duurt. Gaf hij aan waarom, en hoe 't bij mij dus sneller kan,
leerde ik ervan en stond ik er open voor. Maar omdat het simpelweg niet waar is wat hij
zegt, is er toch niets zo logisch als dat ik een weerwoord geef?

Laatst bewerkt:
Je hebt het prima verwoord, het nogmaals lezen van de eerder genoemde reply's heeft dus geen zin gehad, een typisch geval van jammer.

I rest my case.:rolleyes:

Da's nou de perfecte verwoording van deze situate. Jammer.
Het doet me weinig maar het stelt me zeker teleur...

Eigenlijk lieg ik... Ik zeg dat dit me niets doet maar om eerlijk te zijn kan ik hier eigenlijk
alleen maar ontzettend van balen. Ik vind het ontzettend jammer dat jullie niet zien wie ik
werkelijk ben.

Doe je je hier anders voor dan je werkelijk bent dan?

Dan ligt de oplossing bij jou...

Jullie geven meningen over mij die aangeven dat jullie niet weten wie ik werkelijk ben.

En dit gaat een oneindig gesprek worden.
Ik ga deze sluiten.....
Dit heeft niks meer met het topic te maken.
als jullie deze discussie verder willen voeren dan zou ik zeggen voeg elkaar toe op msn of e-mail verder met elkaar.

En als jullie het helemaal niet met mijn beslissing eens zijn dan kun je mailen naar klachten@helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan