Installation van kotor2 wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristofvinck

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
Wanneer ik star wars: knights of the old repbublic 2 in men pc steek dan start hij de installation niet op. Automatisch niet en manueel ook niet.

Ik heb het spel al eens geinstalleerd, maar bij het deïnstalleren was er een fout opgetreden op het einde toe. Heb toen cccleaner gebruikt om eventuele beschadigde bestanden te verwijderen, maar veel maakte dat niet uit.

En ik heb de originele cd. Enig idee waar de fout kan liggen?

Ben je er zeker van dat je de vorige keer alles correct had verwijderd van 't spel? :)

Ja, weet het niet zeker, maar ik heb alles daarna zelf weg gesmeten want de automatisch uninstal ging toch niet meer. En via "software verwijderen" ging het ook niet meer. En ik weet niet hoe ik al de rest van de bestanden (als die er nog zijn) wegkrijg. Cccleaner heeft nog een aantal dll bestanden weggedaan. Maar daar bleef het ook bij

Probeer anders eens het volgende om deze bestanden te verwijderen:

1. Download Regcleaner.

2. Installeer en open het programma. Je ziet nu een hele lijst aan programma's en bestanden staan.

3. Zoek alle bestanden op, die met het spel in betrekking staan, en vink deze aan.

4. Als je deze allemaal hebt gevonden, dan klik je rechtsonderin op 'selectie verwijderen'.

5. Als dit is gebeurd, ga je naar het tabblad 'reserve kopieën'. Verwijder daar nu alle bestanden die je ziet.

6. Verwijder als laatste nog even de spelfolder.

Ok bedankt ik zal dat eens proberen.

Edit: Regcleaner wil ook al niet opstarten. Proces staat wel op, maar kzie dus niets

Laatst bewerkt:

Edit: Regcleaner wil ook al niet opstarten. Proces staat wel op, maar kzie dus niets

Dit mag je nooit doen
>>>5. Als dit is gebeurd, ga je naar het tabblad 'reserve kopieën'. Verwijder daar nu alle bestanden die je ziet. <<<

Want dan kan je niet terug naar eerdere instellingen,pas dus op!!!

Dit mag je nooit doen

Waarom niet? :shocked:

>>>5. Als dit is gebeurd, ga je naar het tabblad 'reserve kopieën'. Verwijder daar nu alle bestanden die je ziet. <<<

Want dan kan je niet terug naar eerdere instellingen,pas dus op!!!

Als je alle juiste bestanden hebt aangevinkt, dán naar het tabblad 'reserve kopieën' gaat, kan er niets gebeuren als je deze bestanden verwijderd. Ik snap daarom ook niet wat er 'fout' aan deze procesdure mag/zal zijn.

Waarom niet? :shocked:

Als je alle juiste bestanden hebt aangevinkt, dán naar het tabblad 'reserve kopieën' gaat, kan er niets gebeuren als je deze bestanden verwijderd. Ik snap daarom ook niet wat er 'fout' aan deze procesdure mag/zal zijn.

Als je een reserve kopie verwijder ,kan je namelijk niet meer herstellen,voor als het fout gaat .

Je gooi een reserve kopie van je REGISTER toch ook niet weg.

Doe jij dat wel,ben je knap link bezig!!!!

Als je een reserve kopie verwijder ,kan je namelijk niet meer herstellen,voor als het fout gaat

Daar heb je gelijk in. Ben blij dat je 't toegeeft.

Je gooi een reserve kopie van je REGISTER toch ook niet weg.

@ Teneerste: Als je all bestanden correct aanvinkt en niet de verkeerde, deze vervolgens verwijderd, dan kan er niets gebeuren. Deze bestanden moet je ook in het tabblad reserve kopieën verwijderen, omdat anders je computer nog steeds denkt dat de bestanden van het spel op je PC staan. Doe je dit niet, ben je geen enkele stap verder.

@ Tentweede: We hebben 't hier over Regcleaner en niet over een register. Ik snap dat je een vergelijking aan me duidelijk wilt maken, alleen doe het dan wel goed. Dit is gewoon geen vergelijking want een register kún je niet met Regcleaner vergelijken. Dat is gewoon een feit.

We hebben het over RegCleaner ja

Lees DEZE nog eens door wat je daar schrijf.

>>>Quote:
Als je een reserve kopie verwijder ,kan je namelijk niet meer herstellen,voor als het fout gaat<<<dit gaat over je Register,wel goed lezen.

Het program opzich zelf wordt door mij al gebruikt vanaf de eerste dag dat het uitkwam,dus vertel mij nu niet hoe het werkt.
Aanvullingen en fouten zijn door mij en anderen ook steeds aangedragen om te zorgen dat het steeds verbeterd werd,Helaas heeft niemand het verder onder zijn hoede willen nemen.

Maar het wordt heden ten dage nog wel steeds aangeraden Gek He

Ik weet zeker maar dan ook echt helemaal zeker dat ik niet fout zit. Ik heb zelf toen een keertje een probleem met Medal of Honor: Allied Assault gehad. Toen had ik het spel ook verkeerd verwijderd en zaten er ook nog restende bestanden op m'n PC van het spel. Ik vinkte alles aan, ik drukte op selectie verwijderen, ik ging naar het tabblad reserve kopieën, daarna dacht ik (net als jou) dat ik die moest laten staan. Ik sloot Regcleaner af, ik probeerde Medal of Honor: Allied Assault weer te installeren, alleen ging het niet. Het beeld bleef stilhangen en de installatie begon niet. Toen starte ik Regcleaner weer op, ging vervolgens naar het tabblad reserve kopieën, daar verwijderde ik alle bestanden, ik probeerde weer Medal of Honor: Allied Assault te installeren en raad het of niet, hij deed het weer!

Conclusie: Het is dus zeker weten wel zaak alles te verwijderen wat er in reserve kopieën staat. Indien je dit niet doet, kom je nog geen stap verder.

Laatst bewerkt:
Voorbeeld:verwijder met RegCleaner een Snelkoppeling van je Buroblad,doe onder Extra Register opschonen/voer ze allen uit.
Verwijder er na je Reservekopien .
Start nieuw op ,en zet die Snelkoppeling via Reservekopien weer terug.

Lukt dat?

PS Lees i p v Snelkoppeling maar Opstartbestand en verwijder er daar maar 1 , verder als boven

Laatst bewerkt:
Laat even één ding duidelijk zijn: Ik begrijp niet helemaal met wat je zegt en ik ga er ook helemaal geen moeite voor doen. Ik weet zelf heel goed wat ik heb gedaan met Medal of Honor: Allied Assault; dus ik hoef ook geen voorbeeld/advies van jou te krijgen in die richting. Ik blijf dus maar bij één conclusie en dat is die van mij. Niet die van jou, want deze klopt gewoonweg niet. Althans dat is mijn mening en zoals ik al eerder heb gezegd, blijf ik daar ook bij. Laten we maar even wachten op een reactie van de topic starter, hij bewijst het immers aan ons.

Laatst bewerkt:

Er is dus wat anders aan de hand,ga eens in Confugiratie scherm naar Systeembeheer en kijk eens in je logboek wat voor fouten er in voorkomen

Er is dus wat anders aan de hand,ga eens in Confugiratie scherm naar Systeembeheer en kijk eens in je logboek wat voor fouten er in voorkomen

Kdacht ff dat het offtopic ging gaan :), maar waar vind je juist die logboek in systeembeheer?

In Configuratischerm>Systeembeheer>Logboeken.

Daarin staan Waarschuwingen en Fout dat zie je vanzelf

Laatst bewerkt:
Ah heb het gevonden er taan wel een heel pak fouten in.

Edit: ff vermelden dat het proces van regcleaner wel opstaat, maar dat ik voor de rest niets zie. Tenzij dit wel normaal is

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ziet er zelfs redelijk netjes uit,bij mezelf zie ik vaak meer.

Heb je met andere Cd of Dvd ook wel eens probleem,een Reinigings CD wil ook wel eens voor oplossing zorgen(schoonmaken van leeskop)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan