installeer software opnieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babette

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2001
Mijn laptop is 9 x voor reparatie naar Acer gezonden. Vandaag een nieuwe laptop gekregen waar de software en het besturingsysteem al voorgeinstalleerd is. Je moet er dan een dvd/cd van branden voor eventuele restore. (die zaten er niet bij)
Dat lukt echter niet want ik krijg de melding: %1 is niet goed geinstalleerd of het is veranderd. Installeer de software opnieuw! Maar dat wil dus niet want er is geen restore cd bij......Wat zou dit kunnen zijn en wie weet raad, want dit begin is geen goed teken........HELP!

Acer heeft waarschijnlijk gewoon vergeten je de cd's erbij te geven.
ik zou nog eens naar hen bellen.

dat heb ik gedaan, maar de software staat in een verborgen partitie op de d-drive

Dan is dat je herstelpartitie dat komt overeen met recovery cd-rom's. Probeer het dan via de herstelpartitie. Hopelijk kan je enkel voor herstel kiezen.

zou je mij uit willen leggen hoe dat moet? ik heb geen idee......

Volgens mij kan je de restore op de verborgen partitie alleen gebruiken door tijdens het opstarten op een F toets te drukken, en hoef je helemaal niets te branden.

Op mijn pc kan ik er op geraken door op toets te drukken die ik zie wanneer ik het scherm van mijn BIOS krijg.Branden moet je soms doen. Heb dat ook moeten doen dat is nog een extra zekerheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan