installer aanwezig na de-installeren (easy cd creator 6)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerplunk

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2003
Tijdens het installeren van Easy CD Creator 6 heb ik de installatie afgebroken.
Ik heb alles wat nog in de program files stond verwijderd.

als ik nu in mijn lijst met software kijk, staat het er nog steeds tussen en als ik het wil verwijderen, vraagt hij om een cd, die ik niet heb.

ook vraagt hij om de cd als ik een programma als Cool Edit Pro installeer.

hoe krijg ik de resten van Easy CD Creator 6 van mijn pc, zodat ik hier geen last meer van heb?

Dank je wel!

Michiel.

Begin eens met Ccleaner [gratis te downloaden] over je systeem te halen... [button "problemen"]

Het opschonen met Ccleaner leverde me bijn 600 MB aan vrije ruimte op, bedankt daarvoor, maar nog steeds staat hij in mijn lijst met software.

Kijk even of het ding nog in je startup manager staat, zo ja , delete hem daar en run nogmaals Ccleaner "problemen".... [startupmanager: ga naar start > uitvoeren> tik in het venster MsConfig > OK en dan in het nieuwe venster het tabje "Opstarten"

Ccleaner kun je ook gebruiken om software te verwijderen: button "gereedschap".....

Laatst bewerkt:
had niet goed gelezen; had de knop 'cleaner' gebruikt ipv gereedschappen. vandaar die 600 mb extra vrije ruimt. heb alsnog 'problemen' gedaan en daar verwijderde ie wel iets van roxio. ook in mijn startup manager iets verwijdert van roxio, maar het probleem is er nog steeds. bij 'gereedschappen' in ccleaner, kan ik hem ook niet verwijderen en ook de waarde niet verwijderen. wat nu?

Denk dat er nog iets mee opstart, kijk eens in taakbeheer, of de driver wordt geladen, meestal een virtuele cdrom.

Ook het register zelf nalopen, met b.v. Regitrar Lite, en die sleutels handmatig verwijderen, moet werken, althans bij mij altijd wel, de popups van het progje, kun je gewoon uitvinken, het progje blijft gewoon werken.

hey, ik heb het programmaatje gedownload en geprobeerd, heb gezocht op 'easycdcreator' en heb alles verwijderd, maar nog steeds staat ie in mn lijst met software. zucht.

+- 150 resultaten. alles weggehaald. probleem bestaat nog steeds.
ik haat roxio.

Dan geef ik het ook op, het is tenslotte gewoon een registersleutel, het enige wat ik dan nog heb, is deze.

Woohaa! het is weg. hij heeft het verwijderd!
Waarschijnlijk heeft ie alleen het naampje uit de lijst gehaald toch en staat er toch nog ergens een registersleutel..?
maakt niet uit..als dat naampje er maar uit is..

nogmaals: ik haat roxio :)

bedankt hee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan