Installer error

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Goedemorgen...grote problemen hier. Vandaag wilde ik mijn Java updaten, echter krijg ik ineens dit bericht te zien:

"Kan geen toegang krijgen tot de windows installer service. Dit kan optreden als de Windows installer onjuist is geinstalleerd. Neem contact op met het ondersteunend personeel voor hulp".

Echter heb ik een maand terug alles normaal kunnen installeren, Messenger, Silverlight, enzovoort. Nu heb ik eigenlijk zin om alles eraf the gooien. Maar mijn messenger zie ik ook niet in de Add and remove section. Ook zie ik de windows installer niet. Wat moet ik nu doen. Is er hier iemand die raad weet?? Ik weet namelijk ook niet met welk personeel ik contact moet opnemen.:( Alvast heel erg bedankt....:o

Heel erg bedankt voor de hulp alvast, alleen nog een klein vraagje, ik zie diverse download mogelijkheden voor verschillende platforms. Hoe kom ik erachter welke ik moet hebben? Mijn systeem draait op Windows Vista Home edition Service pack 1 En ik krijg dit te zien

For Windows Vista, Windows Vista Service Pack 1 and Windows Server 2008:
x86 Platform: Windows6.0-KB942288-v2-x86.msu
x64 Platform: Windows6.0-KB942288-v2-x64.msu
IA64 Platform: Windows6.0-KB942288-v2-ia64.msu

Heel erg bedankt alvast voor je snelle reactie..:thumb:

Laatst bewerkt:
hoogstwaarschijnlijk heb je een 32-bit systeem en dan moet je X86 nemen. Als je er zeker van bent dat je Windows 64-bit hebt moet je X64 nemen.

Yep, ik heb 32 bit system. Heel erg enorm bedankt..:thumb:

Tot mijn grote spijt moet ik mededelen dat dit niet de oplossing was. Ik heb precies gedaan wat je gezegd hebt, echter blijf ik hetzelfde bericht terug krijgen.

"Kan geen toegang krijgen tot de windows installer service. Dit kan optreden als de Windows installer onjuist is geinstalleerd. Neem contact op met het ondersteunend personeel voor hulp".

Ik snap er nu helemaal niks meer van...

Dat is een idee, maar verlies ik dan geen files of updates die al geinstalleerd zijn??

Je verliest geen persoonlijke bestanden. Het kan wel zijn dat je dan updates e.d. kwijtraakt, maar die kun je gewoon opnieuw installeren. Ik weet trouwens niet of het volgende logisch is, maar ik denk(lees: 75% kans van niet;)) dat het ook om een virus kan gaan. Kan je nog wel gewoon in het register en bijv. Taakbeheer komen?

Wel een virus is het zeker niet. Ik heb een scan gedaan met mijn Avast, Hijackthis en Malwarebites antimalware, en alles was clean. Maar is het per se nodig on Java te updaten, omdat mijn andere updates wel gewoon doorkomen. Ook die van Microsoft...

En ja, ik kan gewoon overal bij komen

Laatst bewerkt:
Wel een virus is het zeker niet. Ik heb een scan gedaan met mijn Avast, Hijackthis en Malwarebites antimalware, en alles was clean. Maar is het per se nodig on Java te updaten, omdat mijn andere updates wel gewoon doorkomen. Ook die van Microsoft...

En ja, ik kan gewoon overal bij komen

Oke das mooi:thumb:! Als je Java niet update zullen op den duur sommige websites niet meer werken(of in ieder geval niet de "aankleding"). Dus echt heel nodig is het niet.

Hmmmm, dan moet ik toch een manier vinden om dit probleem op te lossen, want ook systeemherstel werkte niet. Ik blijf dat irritante bericht krijgen en het vreemde is dat all mijn andere updates van windows gewoon wel door komen. Ik snap er echt niets meer van. En ik durf Java ook niet opnieuw the installeren, omdat als ik hem eraf haal de kans natuurlijk groot is dat ik met hetzelfde euvel blijf zitten, echter ben ik hem dan kwijt en werkt er niks meer. En ik heb diverse websites te onderhouden.:confused: Echt ik snap er nu niets meer van hoe dit kon gebeuren..

Je zou ook gewoon heel Vista opnieuw kunnen installeren, maar ik denk niet dat dat de moeite is... Ik zou het verder niet meer weten:(.

Geen probleem...in elk geval heel erg bedankt voor jou hulp. Ik ga gewoon even verder kijken wat het probleem kan zijn. Desnoods een mail naar Java en Microsoft. Nogmalls heel erg bedankt:thumb:

pleur anders heel dat java eraf en installeer het helemaal opnieuw ?

Hmmm, dat is een idee, maar ik ben bang dat ik misschien tegen hetzelfde aanloop, ik bedoel dat hij hem niet wil installeren omdat Windows installer deze problemen veroorzaakt??

Hmmm, dat is een idee, maar ik ben bang dat ik misschien tegen hetzelfde aanloop, ik bedoel dat hij hem niet wil installeren omdat Windows installer deze problemen veroorzaakt??

zou kunnen, nooit geschoten is altijd mis :p
maar je kan toch wel andere dingen installeeren ? dan zou het wel aan java kunnen liggen..

Yep, alle updates komen gewoon door, zowel van Windows als andere dingen, alleen als ik de rest wil updaten, zoals messenger en Java, werkt dit niet. Jammer dat Java geupdate moet worden, want het werkt nu ook goed. Alleen doe ik dit niet dan krijg ik problemen met de aankleding van websites. Dus ik volg jou advies op. En inderdaad, niet geschoten is altijd mis:p..Dank voor de hulp ..:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan