Installer werkt niet??

Status
Niet open voor verdere reacties.

yellowpoint

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Windows Installer funcioneert niet meer?

Hallo,

Ik gebruik windows xp pro sp3. Nu werkt mijn windows installer niet meer.
Ik krijg de melding dat ik in veilige modus opstart en dit niet moet doen, of dat de installatie niet goed is? (altijd gewerkt, hoezo niet goed is) In ieder geval is in veilige modus opstarten niet het geval.
Ik heb al verschillende acties ondernomen, register opnieuw geinstalleerd een of andere fix er overheen gegooid maar niets werkt.
Mijn vraag is of je een installer van een andere pc(die wel werkt) kan kopieren en kan installeren op de pc waarbij hij het niet doet.
Andere oplossingen zijn ook welkom, als ik het maar weer aan het werk krijg.
Alvast bedankt voor het meedenken.

groet,

Paul

Laatst bewerkt:
Controlleer eerst eens je harde schijf op fouten en gebruik ook de oppervlaktecontrole erbij.

Misschien dat het probleem dan van zelf is opgelost.

Lutz,

bedankt voor je reactie.
Kun je aangeven hoe ik dat in gang moet zetten?
alvast bedankt

Met beheersrechten inloggen, dan op deze computer klikken, dan op de eigenschappen van de harde schijf klikken, en dan vindt je het.

Indien je alles goed hebt aangevinkt zal windows bij het volgende opstarten een schijfcontrole uitvoeren.

Dat kan uren duren....:thumb:

Hoi,

ik heb de test uitgevoerd en er kwamen geen foutmeldingen boven water.
Ik geloof dus nu dat de harde schijf oke is.
zijn er nu nog andere stappen die ik kan ondernemen om de windows installer aan het kletsen te krijgen?
wederom alweer bedankt

Dat is echt jammer! Ik had gehoopt dat je fouten in de harde schijf had gehad.
Je kan van Microsoft installer versie 4.5 gratis downloaden en overheen gooien. Maar ik vrees dat je beter Windows opnieuw kaal kan installeren, dan zal je sneller klaar zijn.:thumb:

Hoi,

Zeker balen dat er niets uit kwam maar aan de andere kant ook wel weer prettig.
ik zal nog even de melding opgeven die hij aangeeft.

" kan geen toegang krijgen tot de Windows installer service. Dit kan optreden als de windows installer onjuist is geinstalleerd. Neem contact op met het ondersteunend personeel voor hulp."

heb gisteren windows installer 4.5 gedownload en vervolgens geinstalleerd(het enige dat gebeurt is dat het windows installer register automatisch word aangepast), maar helaas zonder resultaat.
Nog opties of alleen opnieuw installeren van windows xp pro sp3?

groet,

Je kan nog proberen van ccleaner.com ccleaner te downloaden en laten lopen. Werkt Windows dan nog steeds niet na behoren zal ik alles opnieuw installeren. Ik zal een schone installatie doen en geen herinstallatie.

Zet alvast SP3 op een CD'tje, dat kan je na registratie van je Windows licentie en het opnieuw opstarten van de computer erop zitten en schilt tijd. Alternatief kan je na de registratie van je Windows licentie ook windows update alles laten updaten.:thumb:

He probleem is opgelost.
het werkt weer naar behoren
Deieuwe versie gedownload en geinstalleerd en het werkt.
Dus niet alleen updaten!!!!! mar gewoon opnieuw insalleren.

@stomme hont

Graag voor je probleem een nieuw topic aan maken en niet inbreken in iemand anders zijn vraag.
Ik heb tevens de rest verwijderd.
Graag de volgende keer de knop meld misbruik gebruiken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan