Installeren 98SE

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bazar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
In een eerdere vraag wordt door Guus abc verwezen naar een opstartdiskette met doorklikken op "hier". Bij dat antwoord heb ik een vraag geplaatst terwijl het probleem opgelost is. Dus hier herhaal ik mijn vraag "De opstartdiskette heb ik binnengehaald. Betreft een zip bestand. Bij het uitpakken is een 1.44 MB diskette te "klein" voor alle files. Hoe te handen?

Klopt Bandit. Maar die vraag is gemarkeerd met een groen vinkje. Dus mijn vraag opende de discussie niet meer. Om die reden een nieuwe aangemaakt.

Als ik die opstartdiskette uitpak met WinZip is ie 1,35 MB.
En dat past prima op een diskette.:)
Het ingepakte bestand Ebd.cab dat bij de uitgepakte bestanden zit, moet wel ingepakt blijven. Anders past het inderdaad niet.

Guus.

Laatst bewerkt:
Klopt Guus. Ik had boot98 ook op de flop gezet en dat s te veel. Nu vanaf de HD ge unzipt en dat werkt uitstekend. Beetje dom van mij. Bedankt voor de uitlet. Groet

Geplaatst door Bazar
Klopt Bandit. Maar die vraag is gemarkeerd met een groen vinkje. Dus mijn vraag opende de discussie niet meer. Om die reden een nieuwe aangemaakt.

Dan haal je het groene vinkje weer weg als de vraag nog niet opgelost is (dmv "vraag is niet opgelost") maar open niet een nieuwe vraag omdat er een groen vinkje staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan