Installeren draadloos netwerk met usb stick mislukt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sporto

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006

het installeren van een nieuwe linsys draadloze usb adapter op de pc krijg ik niet voor elkaar. Iedere keer wordt tijdens het installeren van de usb adapter al bij het opstarten van de cd-rom aangegeven dat "deze toepassing niet kan worden gestart omdat MSVBVM60.dll niet kan worden gevonden". Als ik dan doorga met de installatie krijg ik uiteindelijk de usb adapter niet juist geinstalleerd en moet ik de installatie afbreken. Het draadloos internet werkt dan niet.

Het ligt niet aan de router, want met de laptop heb ik gewoon draadloos internet op hetzelfde moment.

steek een LAN kabel in de computer, stop je usb er in en ga naar apparaatbeheer. klik op eigenschappen zodat je de drivers ziet . klik op stuurprogramma bijwerken en kies voor stuurprogramma zoeken op internet. na enige tijd is de driver gevonden en klaar ben je. werkt dit niet, ga dan gewoon naar de wbsite van de usb en download de driver handmatig.

Alvast bedankt voor het helpen.

Ik heb geen vaste kabel. Kan ik het bestand niet op een andere manier installeren. Ik heb het namelijk op de laptop al gevonden en gedownload. Kan ik het branden en installeren op de pc? Dit is overigens tot nu toe niet gelukt.

Alvast bedankt voor het helpen.

Ik heb geen vaste kabel. Kan ik het bestand niet op een andere manier installeren. Ik heb het namelijk op de laptop al gevonden en gedownload. Kan ik het branden en installeren op de pc? Dit is overigens tot nu toe niet gelukt.

Op een USB-stick is ook een oplossing? Download het bestand (met goede versie van windows uiteraard, de versie die op je computer zit) naar je stick. Prop die in de computer, en voer het (waarschijnlijk *.exe) bestand uit. Moet lukken lijkt me!

Bij mijn XP zit die MSVBVM60.dll gewoon in C:\Windows\system32. Misschien kun je die DLL (heb je 'm al?) daar naar toe kopiëren.

doe het anders handmatig en copieer de drivers naar de map WINDOWS/system32/drivers.

Antwoord

Het probleem ligt idd aan de drivers, hmm zelfde probleem gehad!
Linksys gaat er vannuit dat we allemaal vista gebruiken,hmm gewoon ff de hulpdesk van linksys bellen.

Gr

Blackbirdy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan