Installeren Drivers Compex netwerkkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xunited

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2006
Hallo,

Ik wil een Compex Netwerk installeren heb de drivers al gedownload maar hoe installeer je de driver nou want in de drivermap die ik gedownload heb staat geen instalshield ofzoiets alleen systeem bestanden enzo, moet ik die ergens naar kopieren ofzo??:confused:
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Kijk eerts eens bij [deze comp]>rechtermuisknop>[eigenschappen]>hardware. Hier klik je op [apparaatbeheer]. Je krijgt nu een lijst met aanwewzige hardware en waarschijnlijk staat er bij netwerkadapters een geel vraagtekentje.

Klikm rechts op de netwerkkaart en kies [eigenschappen]. Tabblad [stuurprogramma's] en [stuurprogramma's bijwerken. Gan nu naar de map die je gedownload hebt en selecteer het bestand. Paar keer [oke]-en en dan moet hij het doen.

Confictius zei:
Kijk eerts eens bij [deze comp]>rechtermuisknop>[eigenschappen]>hardware. Hier klik je op [apparaatbeheer]. Je krijgt nu een lijst met aanwewzige hardware en waarschijnlijk staat er bij netwerkadapters een geel vraagtekentje.

Klikm rechts op de netwerkkaart en kies [eigenschappen]. Tabblad [stuurprogramma's] en [stuurprogramma's bijwerken. Gan nu naar de map die je gedownload hebt en selecteer het bestand. Paar keer [oke]-en en dan moet hij het doen.

Ik heb het geprobeerd maar hij zegt nog steeds dat de netwerkkaart niet geinstaleerd kan worden omdat het nog steeds niet de goeie software heeft?? Help..?

Xp aan boord?

Ook een mogelijkheid:

Pc uit
netwerkkaart eruit
pc aan en doorstarten
pc uit
netwerkkaart erin, bij voorkeur in een nander pci-slot
pc aan

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug