installeren FIFA 07

Status
Niet open voor verdere reacties.

Discovery

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2007
Ik heb vandaag FIFA 07 gekocht. Ik wilde hem installeren, maar er staat alleen maar dat doet hij niet.

Systeem: Windows xp
Processor: 2.00 GHz
Geheugen: 1024 MB RAM
Harde Schijf: kan ik niet vinden
Dvd-Rom: kan ik niet vinden
Grafische kaart: kan ik niet vinden
Geluidskaart: kan ik niet vinden
Directx: 9.0c
Lan: kan ik niet vinden
Online Multiplayer: kan ik niet vinden
Een Multiplayersysteem: kan ik niet vinden
Invoer: Toetsenbord,muis

Sorry dat ik niet zoveel weet

Maar bij andere FIFA was het zo geinstaleerd waarom nu niet?

Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic

Ik heb vandaag FIFA 07 gekocht. Ik wilde hem installeren, maar er staat alleen maar dat doet hij niet.

Systeem: Windows xp
Processor: 2.00 GHz
Geheugen: 1024 MB RAM
Harde Schijf: kan ik niet vinden
Dvd-Rom: kan ik niet vinden
Grafische kaart: kan ik niet vinden
Geluidskaart: kan ik niet vinden
Directx: 9.0c
Lan: kan ik niet vinden
Online Multiplayer: kan ik niet vinden
Een Multiplayersysteem: kan ik niet vinden
Invoer: Toetsenbord,muis

Sorry dat ik niet zoveel weet

Maar bij andere FIFA was het zo geinstaleerd waarom nu niet?

Je hebt wel de PC versie en niet per ongeluk een PS2 versie?

tik bij uitvoeren in menu start eerst eens dxdiag in, en vertel je systeeminhoud enzo (graf. kaart enz) nog eens. harde schijf is gewoon 1 keer klikken op de vaste schijf (meestal C) dan zie je vanzelf hoe veel ruimte je in totaal hebt

boven aan de bladzijde staat alles wat ik weet.
harde schijf is 63.3 gb beschikbaar.

tik bij uitvoeren in menu start eerst eens dxdiag in, en vertel je systeeminhoud enzo (graf. kaart enz) nog eens. harde schijf is gewoon 1 keer klikken op de vaste schijf (meestal C) dan zie je vanzelf hoe veel ruimte je in totaal hebt

Heb je dit al gedaan? Want dan kan je "de info" die jij nu niet weet, maar wij wel nodig hebben, vertellen. Dus volg eerst dit advies en vermeld het hier, dan kunnen we verder. :thumb:

Heb ik al gedaan alle informatie staat boven aan de bladzijde.
Harde schijf: 63,3 GB + informatie boven aan de bladzijde meer weet ik niet sorry.

dxdiag invoeren, dan voor grafische kaart bij beedscherm kijken --> apparaat --> naam (is grafische kaart)
geluidskaart --> apparaat --> naam (is geluidskaart)

Als je dat ook al gedaan hebt, weet ik het ook niet meer.

Grafische kaart:NVIDIA GeForce 7300 GS
Geluidskaart: Realtek HD Audio output. ik weet niet zoveel van computers af maar dankzij zo'n beschrijving als Hermen Felten lukt het wel.:thumb:

Welke foutmelding krijg je precies als je het spel probeert te instaleren? Want jou PC zou dit spel gewoon moeten kunnen draaien.

Ik ben net naar computerzaak geweest daar deed hij het wel. Hij kan bij ons de cd niet lezen omdat de dvd driver stuk is. Hij had daar nog een paar liggen zou hij erin zetten en probleem is opgelost. Ik ga vanavond met mijn vader doe de computer in de auto. Krijg dat ding nooit zo ver getilt bedankt voor de moeite maar het lag aan de computer dvd driver.

onze berichten waren elkaar gekruist, ik had nog niet gezien dat het aan de DVD speler lag ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan