installeren gaat langszaam en stopt van windows 98se

• Onderwerp starter Onderwerp starter helma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja er stond al windows 98 op.
Een van een andere cd'rom die ik dus niet heb.
Dus mijn fanatieke vader (die gek op formateren is) heeft dus de pc geformateerd maar behalve een juiste cdrom van windows 98. Heb ik geen andere drivers.

Dus het probleem de ??internetadapter?? en de geluidskaart kan ik dus nier installeren.
Ik ben nu op zoek naar de juiste drivers. Geen idee welke. Ook op de site van Dell heb ik gekeken naar de drivers van de Optiplex G1. Maar deze werkte niet.

Kleine correctie:

een pci grafische adapter is je videokaart, niet je netwerkkaart.

Hoe heb je je geluidsdrivers geïnstalleerd?

Het beste is de drivers downloaden, in apparaatbeheer rechtsklik op je geluidskaart geven en dan aangeven dat je de stuurprogramma's wilt bijwerken. Geef nu de lokatie op waar je de drivers hebt geparkeerd en als het goed is worden ze herkend en juist geïnstalleerd.

Welke grafische kaart je hebt weet ik niet, dat zal je ff op de dellsite moeten zoeken.

Gokje (op eigen risico, kan niets fout gaan): dell gebruikt in het algemeen nvidiakaarten voor je beeldscherm, probeer deze eens: http://download.nvidia.com/Windows/71.84/71.84_win9x_english.exe');

Als je beeld niet beter wordt, kan je de drivers gewoon verwijderen via start>instellingen>configscherm>software

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan