Installeren gaat niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webmaster Tappa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2003
Ik heb een vraag over een paar dingen ten eerste:
Ik had een tijdje geleden win xp op mijn pc en ik wou weer terug naar win 98! Maar na het formateren van mijn schijf probeerde ik win 98 weer er op te zetten. Duz opstart disk er in en typte d: en dan setup. maar na een tijdje zegt mijn pc dat het station niet klaar is om te lezen ik dacht dat dat eerst aan de cd lag van win 98 duz ik heb een andere cd geleend van een kameraad van me maar die deed hetzelfde. Het is WEL een fat32 bestandstype duz daar kan het ook niet aan liggen. Hoe kan ik dit oplossen? iemand enig idee?¿

Weet je zeker dat je d: moet hebben?

Als je maar 1 schijf met gewoon 1 partitie zal het c: zijn.

Je aanduidingen schuiven één op door de virtuele schijf van de floppy, je cd-rom is dan E:\.

Heeft de floppy CD-ondersteuning? Zoja, komt er bij het opstarten steeds te staan welke driveletter de CD heeft. Hij hoeft niet steeds op te schuiven, bij mij was het R: (en m'n drives lopen 'maar' tot K: )

Heb trouwens gevraagd aan de mod van deze sectie je titel aan te passen. Graag een duidelijke titel volgende keer, zo maak je het de mensen die je helpen veel makkelijker :)

Ga gewoon de driveletters effe na, virtueel schuift ie altijd 1tje op, kijk anders ff via dir.

suc6

Wat hangt er nog meer in je pc kwa hd's? Wat is in jouw geval de C:?

Ik geloof dat dat gewoon mijn harde schijf is, ik hegb er een brander en een cdr-speler bij in. beide werkt niet maar goed mijn cdr is S: en mijn brander is nu R:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan