Installeren Headset?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bossers

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2008
ik heb de Vibration Headset met Ultra Bass van König besteld en vandaag ontvangen. Nou heb ik nog nooit iets dergelijks als een headset met een micriofoon gebruikt en er zat geen gebruikershandleiding bij.

Dus: Hoe kan ik bij Geluid en Audio apparaten bijn Confirguratie scherm, mijn headset en microfoon (in de hs) toevoegen? Of op een andere plaats waardoor ik het voor games kan gebruiken.

PS: Geluid hoor ik wel, maar spreken lukt niet

Hoi,

Heb je het stekkertje wel in de goede poort gestopt, dus de stekker van de microfoon in de roze ingang.

Modag

Recht in je taakbalk heb je een luidsprekertje, als je daarheen gaat moet je even naar opties, eigenschappen en dan naar audio input gaan, klik daar de microfoon aan en schuif dat balkje dan eens helemaal omhoog. Als je je microfoon plug in de goeie (roze) gaatje hebt gedaan moet het goed zijn.
Ik hoop dat het lukt.

Delta Hawk

Hoi,

Kijk dan even in configuratiescherm- systeem- apparaat beheer of je geen gele tekens hebt staan.

Modag

Laatst bewerkt:
Bij deze boxen heb je 2 aansluitingen, als het goed is 1 mini jack en 1 usb aansluiting. Heb je wel beide erin zitten? En zo ja dan moest windows een melding geven van nieuwe hardware gevonden en dan moest je een driver installeren, is dat ook allemaal goed gelukt?

Delta Hawk

Mijn headset heeft een groene en een roze/rode aansluitings kabel, maar geen USB. Ik heb dus die twee achter in me comp aangesloten en correct ^^.

Ik heb nu die volume knop wel in me taakbalk, heb daar ook wat ingesteld (zie screens) Maar bij microfoon geeft die Sigmatel aan -_-

Sorry voor de grootte van me foto's maar het snijden lukte niet. IIG zien jullie hier de situatie:

Headset1.jpg

Headset3.jpg

Laatst bewerkt:
Of is me microfoon gewoon defect?? Want veel verstand heb ik hier niet van :p

Ik kan zo zelf niet duidelijk zien wat dan het probleem is. Als u geen gele bolletjes ziet bij apparaatbeheer dan is het geen driver probleem, de schuifjes staan omhoog dus ook dat zou goed moeten zijn. Zit ook niet toevallig op uw headset een volumeknop of een mic aan of uit functie? Zo ja dan is het ook nog mogelijk dat dat uit staat/

Delta Hawk

Ik zie het niet, ik heb wel aan de kabel een BASS regelaar met stand 0,1,2 maar zelfs op 1 en 2 doet de mic het niet.

Helaas is König forum onbereikbaar.

help

Ik heb stereo boxen men een zwarte en rode aansluiting (ik heb geen draden ) en zou deze graag op men cd speler aan sluiten ik heb op men cd speler alleen aansluiting voor een hoofdtelefoon hoe kan ik die eraan sluiten en nie te veel kosten te moeten doen??
grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan