Installeren, laden & uitpakken van dingen gaan erg langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

dongod

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hallo iedereen,

Ik heb dus een nieuwe pc samengesteld:

EVGA 122-CK-NF68
Intel Dual-Core 2 E8400 (3.0GHZ)
2Gb Ram Geheugen
320GB SATA harde schijf
ATI Radeon HD 2600 PRO

Hij is opzich wel snel enige probleem is dat als ik bijvoorbeeld iets uitpak het erg lang duurt. Ook als ik een spel of programma instaleer duurt het langer dan normaal. Weet iemand waaraan dit kan liggen?

alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen,

Weet niet welke os je gebruikt 2 gig geheugen is tegenwoordig onderhand weinig daarom de vraag welke os ,en heb je ook alle drivers geïnstalleerd?

Sorry, ik gebruikte eerst Windows XP en dat ging best snel maar bepaalde dingen gingen erg traag.
Nu heb ik Windows 7 minder snel en alsnog deze problemen.

Enige driver die ik NIET heb is van de chipset geloof ik.

Hoi,

Dan zou ik de driver eerst installeren om welk moederbord gaat het ? en denk dat win 7 beter werkt met wat meer geheugen.

Hoi,

Dan zou je hier je drivers kunnen vinden even de juiste windows versie invullen

Ik heb deze driver geinstalleerd, als u me aanraad om XP te nemen ga ik dat anders wel doen.

Hoi,

Je gaf het zelf al aan dat die best snel ging bepaalde dingen niet misschien even melden welke dingen maar ik zou terug gaan naar xp en kijken hoe het dan gaat.

Ik heb nu XP weer, eerste dat me opvalt is dat het opstartscherm best wel lang duurt.

Ik download nu die chipset driver.

Hoi,

En dan de rest ook natuurlijk audio video drivers etc.

Ja, ik heb alles behalve de audio driver. Geen idee waar ik die kan vinden, het is wel gewoon de audio driver die op het moederbord zit.

Oke audio driver heb ik toch gevonden! Alles is geïnstalleerd. Mijn CPU heeft een 8-pins aansluiting me voeding heeft maar 4-pins. Kan het misschien hieraan liggen? (400 watt voeding)

Goedemorgen,

Fijn dat alles geïnstalleerd is maar wat bedoel je met cpu 8 pins en voeding 4 pins is me niet duidelijk wat je hier mee bedoeld

ow dat is erg handig, bedankt! Ik heb wel maar 400 watt voeding dus dat is ook niet zo heel veel. maakt dat een verschil in de snelheid?

ook is het zo dat de computer niet echt hard 'denkt', vanmorgen bijvoorbeeld zat ik wat muziek te luisteren en internet explorer 7 erop te zetten. muziek liep een beetje vast en af en toe brandde het lampje van de computer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan