Installeren MCE gaat niet zoals gedacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjuh_4

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
225
Hallo,
Ik heb net WMCE geinstalleerd maar om de 2e cd vraagt hij niet en ik zie nergens het icoontje van mce..... Kan iemand mij hierbij helpen....
 
Van het verschil met de gewone XP merk je tijdens het installeren inderdaad weinig, maar het lijkt mij dat je niet de goeie versie hebt, want bij mij vroeg ie nl wel gewoon om de 2e cd tijdens het installeren. Wat staat er onder 'systeem' bij 'eigenschappen' van 'mijn computer'?
 
Dan zal je niet de juiste "gekocht" (;)) hebben...

Bij mij vroeg hij namelijk ook om de 2de CD. :)
 
bij systeem eigenschappen staat windows xp Pro sp 2:S
maar op de installatie cd staat windows xp media center:(
 
Kijk eens wat er op die tweede cd staat, er is ook een programma die van xp prof een soort media center maakt.
 
hij is orgineel, ik heb van een vriend zijn cd's mogen lenen maar die MCE is engels die werkte wel en mijn die niet werkt is nederlands.

op die 2e cd staat 1 map genaamd CMPNENTS en daar zit in MEDIACTR, NETFX en TABLETPC
 
Laatst bewerkt:
De 2e cd klopt, maar de 1e lijkt me niet goed, anders zou hij wel naar de 2e cd vragen tijdens de installatie.
 
Enige dat ik me kan bedenken is dat de cd vuil of beschadigd is, maak hem eens schoon.
 
heb dat al meerdere keren geprobeert. Je had het over een programmatjedat van xp pro een soort mce maakt waar kan ik dat vinden?
 
ik heb is zitten nadenken......Kan het ook door de serial die ik heb ingetikt tijdens de instalatie, ik heb nagekeken welke serial ik heb gebruikt en ik heb de serial van het os wat ik al op me pc had staan windows xp pro sp 2 dus. Bij mijn mce zat zelf (kwam ik later achter ook nog een serial. Kan het dat zijn zo ja dan weet ik genoeg.
 
Kan heel goed ja. Als je WindowsXP installeert met een upgrade serienummer heb je een CD van Win98/ME/2K nodig.. terwijl je met dezelfde CD werkt.
 
Dan heb ik zeker een speciale WMC deze staat op 1 cd installeerd normaal en als is klaar ,kan ik gewoon MC instellen via Start:confused:
 
ok, ik installeer mce dan zo even opnieuw met mijn mce serie nummer kijken of dat werkt:confused:
 
hallo,
Ik heb mijn mce serial gebruikt en hem geinstalleerd hij vroeg nu ook om de 2e cd, maar als ik nu bij deze computer op eigenschappen klik staat er nog steeds windows xp pro versie 2002 service pack 2. Kan het eraan liggen dat ik voor uprade koos bij het installeren??
 
Normaal gesproken moet dat ook veranderen, maar als jij de MCE functionaliteiten hebt is er niks aan de hand toch? Dan heb je XP Pro & MCE in 1 :p
 
Als je rechts op een filmpje klikt en kies voor onenen met, heb je dan de optie om te openen met MCE ?

Ook onder start > programma's moet MCE staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan