Installeren Motorola Mobile Phone Tools

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leon Buijs

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2006
Laatst heb ik een gsm gekocht waar Motorola Mobile Phone Tools 4.0 bij zit om op je PC te installeren. Je hebt het nodig om bestanden van en naar je gsm te krijgen, adresboek te backuppen etc.

Installeren van het CDtje gaat prima, daarna moet je onder andere herstarten en download het programma een update, 4.04 NL. Aan het eind van die update-via-internet loopt het programma vast. Windows meldt dat ook, ik heb er een screendump van gemaakt:

attachment.php

Daarna kun je het programma wel opnieuw starten, maar het loopt iedere keer vast nadat je een profiel gekozen hebt, zonder verdere foutmeldign o.i.d.

Ik heb al eens het programma ge-de-installeerd, naar Service Pack 2 geupdate en opnieuw geïnstalleerd, maar dan gebeurt precies hetzelfde.

:confused: Ik heb geen idee wat ik er verder nog aan kan doen, ik wil wel graag maar ben niet zo'n Windows-guru en weet gewoon niet wat er nog kan verder?

Bijlagen

• motorola2.JPG
    motorola2.JPG
    60,4 KB · Weergaven: 62
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je de usb in de gsm steekt, vind xp deze automatisch als het goed is en komt met de nieuwe hardware wizard. laat xp hier eens zoeken om zelf via internet de juiste usb modem te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan