Installeren norton antivirus 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Masha63

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2008
Berichten
7
Tijdens het installeren van Norton AntiVirus 2008 krijg ik een melding dat ik mijn Personal Firewall (ook van Norton) moet verwijderen.
Kan iemand vertellen hoe ik de firewall kan verwijderen en vervolgens weer kan installeren? Of is er een manier om de antivirus te installeren zonder de firewall te verwijderen. Uitzetten helpt niet.

masha
 
Hoi Raymond,
Bedankt voor je antwoord. Ik wil graag na het installeren de firewall weer terugzetten. Ik heb alles online gekocht. Via software kan ik de firewall verwijderen. Moet ik om daarna de firewall terug te zetten eerst een backup maken op een schijf - De firewall verwijderen en vervolgens van de de schijf de firewall er weer op zetten?

Masha
 
Als je een key hebt kan je hem gewoon weer downloaden en opnieuw installeren.
 
De key heb ik onderhand gevonden, bedankt. Kun je me ook vertellen hoe ik de firewall weer kan downloaden. Ik heb op www.symantec.com gekeken maar kon niet direct vinden waar dit mogelijk was
 
Weet niet welke versie je had?

Ik zie nu ook dat de Firewall alleen niet te krijgen is. Had jij geen Norton Internet Security dan?
 
Mijn versie is Norton Personal Firewall 2006. Nog niet zolang geleden heb ik mijn abonnement verlengd. Daarnaast heb ik apart de antivirus van Norton.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan