installeren norton internet security

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongsoft

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2003
Ik wil norton internet security installeren maar als het programma start krijg ik de melding dat een eerdere versie niet goed is geinstalleerd.
ik moet dan van het programma opnieuw de pc opstarten maar daarna krijg ik weer dezelfde melding
waarna het programma zichzelf weer afsluit
heb op symantec.com Rnav2003 en Rnisupg geladen maar dat helpt dus ook niet

Dat is vreemd want ik heb ook eerst de 2003 versie via software weggehaald en live update en live reg en daarna alle mappen en met Rnis tooltje resten weggehaald, opnieuw opgestart en de 2004 versie opgezet is helemaal goed gegaan. Weet je zeker dat echt alles van de vorige versie weg is ?

anders met regcleaner of jv16 powertools het register opschonen. Wees er wel voorzichtig mee.

nis

tisha, ik heb alles geprobeerd maar ik denk dat er diep in het register nog een verwijzing staat naar norton internet securety waardoor het installatieprogramma niet wil werken

Heb je een register tool, zoals regcleaner of jv16 powertools? Dan zou het daarmee moeten lukken.
Het zou kunnen dat er nog een (verborgen) verwijzing is ervan.

Weet je ook zeker dat je geen virus hebt? dat kan ook de installatie verstoren..

nis

tisha, waar kan ik regcleaner vinden en werkt het ook onder windows xp
anders jv16 powertools want de cleaner die ik gebruik vind geen losse linken in het register

http://www.macecraft.com/

Dit is een trial versie (na 30 dagen betalen), er was hiervoor een gratis versie te dowloaden maar die kan ik niet vinden.

je kunt het instellen in het nederlands, dat doe je bij preferences , en dan language en kiezen dutch (nederlands)

en dan moet je het vakje Register tool openen, en dan bovenaan kiezen: Gereedschappen en dan registercleaner en dan op Doorgaan -> volgende klikken dan gaan hij scannen en dan haal je alleen de groene bolletjes weg , de rode laat je staan. en dan vink je een groene bolletjes aan en klik je verwijderen.

je kunt ook met de zoekfunctie hierin doen je doet op zoeken klikken en zoek alles van symantec / norton.

Zo moet het lukken.

Ja het werkt ook onder XP , die heb ik ook.

Ik weet niet of de regcleaner onder XP werkt. De jv16powertools wel.

Laatst bewerkt:
verwijderen norton

tisha, bedankt voor het programma, norton is van mijn systeem verwijdert alleen als ik nu norton internet security 2003 erop zet gaat dat prima tot live update want dan reset de computer zich zelf
ik heb norton weer verwijdert en gebruik tot dat ik norton internet sec. 2004 heb even mcafee
bedankt voor het oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan