installeren over ME

• Onderwerp starter Onderwerp starter osch
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

osch

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2004
Bij de installatie heb ik er voor gekozen om XP over ME te schrijven met een paar nare gevolgen: zo vind ik nog alle oude mappen terug maar de inhoud (.doc, foto's,...) zijn niet meer terug te vinden in die mappen. Kan ik deze ergens anders terugvinden (automatische back-up ?) of zijn deze soms belangrijke files voorgoed verloren ?
Ik weet ik had een backup moeten nemen of vedelen in partities maar in m'n enthousiasme vergeten.

Welkom op de Helpmij !

XP kent een zogenaamde "herstel systeem functie", soortgelijk aan die van ME.

Ik geloof het eerlijk gezegd niet, maar mogelijk kun je daar nog wat.........

Configuratiescherm -> prestaties en onderhoud -> systeemherstel.

En mocht je XP weer een keer willen installeren, formateer de schijf dan eerst en start gelijk met XP (ook al heb je een update versie).

Het enige dat je nodig hebt is het licentienummer van ME. Tijdens de schone xp installatie wordt daarom gevraagd (als bewijs dat je over een legale ME beschikt)

Een cleane installatie verdient de voorkeur boven een "eroverheen" installatie.

Laatst bewerkt:
Ook niks in de map "mijn dokumenten"?

Kijk ook hier.

Groetjes,
Bennie

Bedankt maar ...
ik weet niet of dit de juiste weg is maar vanaf cd\user~temp.@01 en dergelijke kan ik niet meer volgen.
Is er geen tweede oplossing ?

systeemherstel werkt ook niet want deze keert pas terug tot de installatiedatum van XP
HELP

De vraag is: is het probleem zoals geschetst door MS wel op jou van toepassing? Bestaat er ook zoiets als die map?

Groetjes,
Bennie

ik denk inderdaad dat dit niet van toepassing is. Ik heb een nieuwe map "mijn dokumenten" . Ook alle andere oude mappen kan ik nog terugvinden maar de inhoud is verdwenen. Ben ik deze dan gewoon kwijt (kleine ramp!) ?

Gedeeltelijk opgelost: Met het programmatje PC Inspector File Recovery heb ik nog heel wat documenten ed kunnen terugvinden. Sommige zijn wel beschadigd en niet meer te gebruiken. Toch beter zo dan alles kwijt.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan