Installeren SP2 hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

desolate

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Ik heb SP2 van micorsoft gedownload. Installatie gaat goed tot de afronding, waarbij wordt opgeruimd. Dan blijft-ie hangen. Via Ctrl-Alt-Delete sluit ik af (programma reageert niet), in de lijst van software staat SP2 wel gewoon aangegeven als geïnstalleert. Maar ... is er nu iets fout gegaan of niet?

Een probleem wat ik nu wel heb, is dat ik Office opnieuw wil installeren en te horen krijg dat de Windows Installer niet goed is geïnstalleerd. Heeft dat met het bovenstaande te maken? :confused:

't is redelijk koffiedik kijken (wat wel en niet goed is gegaan) maar als we positief denken dan zou mogelijk alleen die installer mis zijn gegaan. Als het mijn machine was dan zou ik die installer verwijderen uit het software configuratiescherm, daarna de pc opnieuw opstarten en naar de update site van Microsoft gaan. Als het goed is dan wordt daar geconstateerd dat je de installer niet hebt bijgewerkt en wordt 'ie mogelijk opnieuw "gestuurd".

- vervolg -

Geen flauw idee wat er mis is gegaan, maar twee keer herstarten bleek te werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan