Mijn laptop zat vol met virussen en dat komt door muziek downloaden. tja vervelend, maar toen ik die virussen er niet meer af kreeg werd het pas vervelend. Toen besloot ik op xp er gewoon op niew op te zetten. Dus dat heb ik gedaan en daarna weer alle stuurapparaten etc er op gezet. Toen was het natuurlijk weer de beurt voor de updates. Die moest ik weer er op zetten. Alleen bij het installeren van service pack ging het mis. De hele installie verliep goed totdat windows met een foutmelding kwam, toegang is geweigerd. Vervolgens stopte de installer met installeren en ging hij servicepack automatische verwijderen en op het eind kreeg je bericht dat windows mogelijk niet meer correct werkt. Toen besloot ik ff te googelen. Simpel gewoon microsoft support opzoeken en daar stond het. Mogelijk door dat een bestand in het register niet wilde aanpassen. Dus ik toen volgens die stappen svcpacklog openen opzoeken wat er mis was. Hetgene wat je volgens MS moest doen (access is denied opzoek) kon niet gevonden worden. Wat wel erin stond in het logboek is het volgende: 470.888: Setup van Service Pack 2 heeft een fout ontdekt: Het bestand UPDATE.VER is ongeldig. Deze melding staat in het log wel 100 keer. Daarna staat er Failed to open kbupdates van het updatebr.inf Weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt voor de hulp
gr
/Soulizer
gr
/Soulizer