installeren usb stick lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinbos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2002
Ik wil een usb ez drive van traxdata installeren onder windows 98, maar dit lukt niet.
Na het installeren van de driver vraagt windows om de stick in de usb aansluitingen te doen. Dan vindt hij de usb flash drive en vraagt waar hij de driver kan vinden.
Als ik hem verwijs naar de plaats waar zogenaamd de driver moet zijn geeft hij niet aan dat daar de driver is.
Bij andere computers waar ik onder de zelfde condities deze stick geinstalleerd heb loopt hij gewoon automatisch verder...

Help ik zie het niet meer.....

Rare vraag mischien maar zijn het geen XP drivers die je voor een W98 systeem gebruikt?

geen windows xp driver

Nee het is geen xp driver.
Het is echt een driver voor windows98 en 98se die ik gedownload heb van traxdata.

Vreemd,
Als je nu eens alles verwijderd je PC uitzet en opnieuw opstart en dan de stick erin. Hij zal dan waarschijnlijk nieuwe hardware ontdekken en gaan zoeken naar de drivers. Verwijs hem dan eens naar je gedownloade drivers.

Het probleem is dat hij die bestanden niet als driver ziet.
Ik zal puntgewijs opgeven wat ik gedaan heb:

- programma met de usb driver gedownload.
- programma uitgepakt in een map.
- programma (usbsetup) gestart.
- het programma geeft aan dat driver geinstalleerd is.
- programma geeft aan dat ik de usb stick (drive) kan aansluiten op de usb poort.
- windows detecteert de usb flash drive en vraagt naar de plaats van de driver (geef op de map waar het programma is uitgepakt), maar deze ziet in deze map geen driver. (op andere computers met windows 98 loopt het laatste gedeelte, zonder dat ik een plaats hoef op te geven waar de driver zich bevindt gewoon door en werkt alles naar behoren....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan