Installeren van een Torrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeePee10

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2010
Hallo allemaal,

onlangs heb ik een Torrent gedownload, die bestond uit enkele .ISO bestanden.
Deze bestanden heb ik uitgepakt (vraag niet hoe:o) waardoor ik nu een heleboel .RSD bestanden heb.
Het lukt me nu alleen niet om het programma te installeren, omdat ik nergens het install icoon kan vinden.
Is hier een programma of oplossing voor?

Groetjes!

een .ISO bestand is een Image...

Image bestanden moet je niet uitpakken (Het is wel mogenlijk, maar niet 100% de bedoeling) een ISO bestand moet je als Image op een CD/DVD branden waarna hij zich automatische afspeelt..

gebruik hiervoor bijvoorbeeld het gratis geweldige programma ImgBurn

Succes, :thumb:

Het is helemaal niet nodig om een ISO-bestand te branden. Met een programma als b.v. Poweriso kan je een ISO-bestand mounten en dan zien wat er in zit, zoals b.v. een setup. Dit werkt met een zgn. virtuele CD/DVD-speler.

Laatst bewerkt:
deamon tools werkt ook perfect voor een iso en andere soort bestanden die je krijgt bij torrents.

deamon tools werkt ook perfect voor een iso en andere soort bestanden die je krijgt bij torrents.

precies: deamon tools is perfect. btw te downloaden op deze site. het wijst zich vanzelf. ''voeg virtuele schijf toe, dan kan je een bestand selecteren, en dan verschijnt deze in deze computer als ''dvd-drive''

Allemaal heel erg bedankt voor alle hulp!

Ik heb het nu op een virtuele schijf kunnen krijgen, en alles kunnen kopieeren naar een DVD. Maar wanneer ik die dvd open krijg ik allemaal losse bestanden en mappen, maar ik geen install oid vinden..
Als bijlage heb ik even 2 screenshots gemaakt met hoe het eruit komt te zien.

Print1.pngPrint2.png

Als programma's heb ik Deamon Tools & Power ISO gebruikt, maar ik kwam tot hetzelfde resultaat..

kun je sommigen bestanden openen? zo ja wat voor bestanden zijn dat dan.

Het zijn bijna allemaal .RSD bestanden, en die kan ik niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan