installeren van office 2000 premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Wie wil mij helpen bij het volgende probleem?
Ik heb office verwijderd omdat ik het programma op een andere partitie wilde plaatsen. Bij het installeren op D: krijg ik de melding dat ik de nieuwste versie van windows installer hierbij nodig heb. Is dit freeware en hoe herken ik de juiste software? Het betreft office premium 2000 en windows xp?

Hoi Trick,

Dat zal ik jouw vertellen...met Office 2000 heeft onze Bill een aardige steek laten vallen bij deinstallatie!

Er blijven heel veel files en registrykeys staan na een deinstallatie van 2000!

En daarvoor heeft die goeie oude Bill, van die prachtige Erasers voor gemaakt welke alsnog jouw installatie "schoon" poetsen! (en je dus weer normaal kunt installeren)

Klik voor de Erasers: Hier!

Let op er zijn er II een voor cd1 en I voor cd2! (neem je wel die met de nieuwste datums)

Succes!

erasers office 2000

wat bedoel je met cd 1 en cd 2 ? Moet ik die branden of zijn het 2 bestanden

Hoi,

Volgens mij heb je voor Office 2 cd''s om te installeren.

Bovenstaande link, geeft blijkbaar voor elke cd een apparte removal tool.

Dus je hoeft niks te branden. zijn gewoon uitvoerbestanden.

Let op de datum!

En lees even wat Microsoft erover schrijft.

Succes!

Office 2000 Premium

Hallo Trick,

Ik lees zojuist dat jij met Office 2000 premium werkt. Deze software heb ik sinds een week ook geïnstalleerd op mijn p.c. Nu blijkt dat het prog Publisher er niet bij zit. Terwijl ik altijd dacht dat dit wel het geval was.
De vraag is dus heb jij ook geen Publisher en indien niet bij welke Office versie hoort die dan wel bij?
Mijn e-mail adres is hansn56@wanadoo.nl

MVG

HANS

Als je office nog niet kunt installeren, installeer dan eerst (weer) Service Pack 1. Daarin zit de nieuwe installer voor Windows.

office

Heb uiteindelijk de partitie helemaal schhongeveegd en via regedit alles wat op office leek verwijderd. Daarna opnieuw geinstalleerd. Nu is het weer prima. Ook de update. Win XP scheen niet de juiste combinatie met de erase software.
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan