Installeren Windows Installer 3.1 nuttig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.948
OS, XP Home SP1. Kreeg net dat Windows-update-icoontje via de autoupdate-functie, of ik Microsoft Windows Installer 3.1 wil hebben. Normaal gesproken accepteer ik alleen de maandelijkse beveiligings-patches. Tja, wat nu...:)

attachment.php
 

Bijlagen

  • untitled - 1.jpg
    untitled - 1.jpg
    60,4 KB · Weergaven: 105
Ik heb hem eerder vanochtend geïnstalleerd. Hij zat bij de automatische update's en was al gedownload. Toen heb ik hem ook gelijk geïnstalleerd.

Waarschijnlijk wordt er een klein foutje in windows installer verholpen.

EDIT: Ik heb net iets geïnstalleerd en ik heb geen problemen:)
 
Laatst bewerkt:
Is kennelijk idd toch een updeetje want Windows Installer 3.1 KB893803 staat wél bij mij geinstalleerd, heb ik trouwens nooit handmatig gedaan, zal wel in een package hebben gezeten en valt/viel het dus mij niet op.

MORE INFORMATION
Release history:
• Microsoft Windows Installer 3.1: KB893803 version 1.0 (April 11, 2005)
• Microsoft Windows Installer 3.1: KB893803 version 2.0 (May 12, 2005)
Windows Installer 3.1 (v2) addresses the issue that is described in the following Microsoft Knowledge Base article: 898628 Windows Installer fails silently after you upgrade to Windows Installer 3.1
Ik wacht nog ff met installeren, sommige zaken moet ik even herkauwen alvorens tot actie over te gaan. :)
 
Ik denk dat deze update vooral voor mensen is die problemen hebben met windows installer. Bij mijn andere conputer werkte deze niet goed en kreeg ik nog wel eens dat die niet meer reageerde.
 
Geplaatst door rve123
Ik denk dat deze update vooral voor mensen is die problemen hebben met windows installer. Bij mijn andere conputer werkte deze niet goed en kreeg ik nog wel eens dat die niet meer reageerde.
Ik snap dan alleen niet waarom dit bij de automatische update staat, er wordt in het venster niet vermeld dat het een toch een gefixte versie is. Van de week wel een patch voor de WMP qua spyware-lek en die komt dan weet niet met de auto-update. Wat een merkwaardige logica van MS. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan