installeren windows

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: toch nog geprobeerd

Geplaatst door leinola
Ik heb het idee dat ik alles heb gedaan zoals in allerlei handleidingen etc Ik heb Bios goed gezet, opstartdiskette gedownload, met FDISK alle partities verwijdert en vervolgens weer gepartitioneert. En dan kom ik bij A: en daarna lukt het niet om bij de D of E van de CD-rom te komen. Ik krijg steeds de mededeling :invalid drive specification. Ik zou toch graag willen weten hoe dit kan.

Vergeet ook niet te formatteren:)

Groetjes,
Bennie

Lol

Ja, je moet er eigenlijk de lol er van inzien.
Ik heb altijd zoiets van: Ik laat me niet kisten door zo'n machine....
En dan moet ik achter de oplossing komen.
Ik heb hetzelfde meegemaakt als Leinola, soms frustrerend, maar altijd de moeite waard.

Dus Leinola, give it another try!
We hebben nou ook Bennie er bij en die heeft me al heel vaak geholpen.
Met deze 3 cracks er bij moeten we er uit komen!!!

Erwin

Gelukt

Mijn dag is weer goed. fantastische laatste tip! Ik weet overigens niet of ik het jullie kan aandoen om verder te gaan prutsen en experimenteren, maar ik zal hem niet bij de chemokar doen.

Ontzettend bedankt!

formatteren of mscdex?

Is het nou gelukt door mscdex of met formatteren?

Leuk dat je doorzet in ieder geval!

Erwin

Dus je was vergeten te formatteren? Kan gebeuren, vergeet je verder nooit van je leven meer. Nu windows er nog op. Ons kan je alles aandoen (ik spreek even voor mijzelf:D ). Daarvoor zijn we hier allemaal.

Je kan er alleen maar wijzer van worden. Dat ding gaat binnenkort helemaal lopen!

verkeerde opstartdiskette

Ik had schijnbaar geen opstartdiskette met CDROM ondersteuning. Wist ik veel welke ik moest nemen. Ik heb een andere gedownload en daarmee voltrok zich het wonder....

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan