installeren xp mce op 2e computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnyhyper

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2005
Berichten
68
hallo ik heb een nieuwe pc met xp mce (fpp) meegeleverd geinstalleerd en wil nu mijn oude pc via bekabeld netwerk aansluiten en wil daar eerast ook xp mce op installeren kan dat met mijn aangeleverde cd rom of mag ik het maar op 1 pc gebruiken?
 
Elisa zei:
Officieel mag het niet.
op mijn oude zit nu xp pro ik wil dus de hd formattere,daarna installeren met mce heb dus validatiecode en alles vraag me alleen af of ik de boel dan niet in de soep draai.
ik heb dus 2 cd roms +update cd rom was niet voorgeinstallerd op de pc.
 
Laatst bewerkt:
Officieel mag je niet de cd van pc A voor pc B gebruiken.
Dat is alles wat ik mag zeggen hier op Helpmij.
Als ik me niet vergis moet je ook opletten met de drivers die je dan gebruikt.
Ze worden tenminste wel apart aangeboden zag ik.
 
Laatst bewerkt:
johnyhyper zei:
hallo ik heb een nieuwe pc met xp mce (fpp) meegeleverd geinstalleerd en wil nu mijn oude pc via bekabeld netwerk aansluiten en wil daar eerast ook xp mce op installeren kan dat met mijn aangeleverde cd rom of mag ik het maar op 1 pc gebruiken?

de licentie die je hebt is geldig voor 1 pc (dus niet gebruiker) daarom kun je de cd wel gebruiken op de andere pc als je daar maar een andere licentie voor hebt.
De cd is dus niet het probleem als je maar 2 legale codes hebt voor beide pc's 1.

Nu weet ik niet of een standaard XP licentie ook geldig is voor de MCE variant, maar daar kan de microsofthelpdesk je wel over informeren
 
Laatst bewerkt:
De cd is dus niet het probleem als je maar 2 legale codes hebt voor beide pc's 1.

Het lijkt me nogal vanzelfsprekend dat johnyhyper die 2e code niet heeft niet heeft. Anders TS geen vraag had gesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan