installeren XP Media Centre

Status
Niet open voor verdere reacties.

juul

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Berichten
261
Hallo,
Kan iemand mij precies vertellen hoe ik Media Centre kan installeren ?
Ik heb van iemand 2 cd's hiervan ter leen gekregen.
Ik wil daarna de PC aan de TV zodanig aansluiten en zowel op de PC kunnen werken en op de TV bv. mijn foto's bekijken.
Wie kan me helpen ?
Alvast bedankt !
 
Als jij die cd's 'te leen' hebt gekregen, betreft het waarschijnlijk geen legale installatie.
De cd's zullen ook bij de 'uitlener' al zijn gebruikt.
Tijdens of na de installatie heb je dan een probleem, want je kunt niet activeren bij microsoft, waardoor het MCE geheel of gedeeltelijk niet (meer) werkt.
Voor het overige zou ik zeggen:
Installeer het gewoon en kijk eerst wat er gebeurt en waar je niet uitkomt.
MCE moet je trouwens opnieuw installeren en kan niet over een voorgaande versie heen.
Doe de eerst CD erin.
Herstart de pc, die nu vanaf de cd zal starten.
Volg de aanwijzingen op het scherm.
Maar nogmaals, realiseer je dat je w.s. illegaal bezig bent en dat dit tot problemen kan lei (ij) den.

V.
 
..,

Ey man,

Ik hep windows media Player geinstaleert maar ik had eerst HOME edition maar die HOME staat er noG steeds h0e kan ik die home er af halen??? want het neemt te veel plaats in en er komt een scherm als ik mn PC opstart van kies home of media center:( ?? ik snap er niets van ... kan jij mij miss helpen??
 
Laatst bewerkt:
Kan je alsjeblieft in normaal Nederlands typen zodat het voor iedereen te begrijpen is?

Je kan in de setup van Windows Media Center je huidige Windows partitie verwijderen en daarna opnieuw aanmaken, dan is je oude installatie volledig weg en begin je helemaal opnieuw. Op dit moment staan er 2 Windows installatie op 1 partitie, 1 grote bende dus. Ik zou gewoon even opnieuw beginnen.

Formatteren wil soms inderdaad niet, dan zet hij hem ernaast.
 
ok

Ik zal normaal praaten .. bedankt voor het oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan