Installeren XP op partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

schalvas

Verenigingslid
Lid geworden
20 nov 2001
Berichten
77
Ik heb een pc met partities C: D: E:. Op de C: staat nu Windows ME. Ik wik XP gaan installeren. Ik heb begrepen dat ik dan het beste kan gaan beginnen met een schone lei. Dus ik neem aan dat ik C: moet formateren. Als ik het goed heb gebeurt er dan met D; en E: niets maar wat gebeurt er met de applicaties die op D: en E: staan? Werken die nadat XP is geinstalleerd weer? Heeft iemand tips of een link waar ik e.e.a. kan leren over deze operatie?? Alvast bedankt
 
De applicaties werken ook niet meer en die moeten ook weer opnieuw geinstalleerd aangezien die programma's ook verwijzingen in het register zetten en die nu overschreven worden door een nieuwe installatie
 
Kan ik de programma's daar dan gewoon opnieuw overeen zetten? En zijn er nog links of tips tbv deze operatie??
 
Ja, je kunt al je programma's weer opnieuw installeren over de oude heen. Daar zijn verder geen tips bij nodig, alleen maar dat je vooraf wel even moet checken wat de exacte locatie van de oude installatie was. Anders komt het er twee keer op te staan, maar dat lijkt me duidelijk. Verder geen enkel probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan