Installeren XP probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

svankolck

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2007
Berichten
4
Beste mensen,

Ik zit met een probleem. Ik wil XP installeren op een HP Pavilion dv 4158EA. Na het formatteren en partitioneren kopieert de PC de installatiebestanden naar de HDD. Dit duurt nu al een half uur en hij gaat maar beetje bij beetje een procentje verder. Vooral driver.cab duurde erg lang.
Ik heb al heel wat pctjes geinstalleerd maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Hoe los ik dit op zodat setup de bestanden sneller kopieert.
Kan het zijn dat de hdd kapot is?

Sander
Breda
 
Laatst bewerkt:
Laptop harde schijven zijn sowieso al wat langzamer dan gewone HDD's dus misschien dat het daardoor komt.
Ik heb alleen maar gewerkt met gestripte versies van Windows die dan hooguit een kwartier nodig hadden. Wellicht dat het normaal is ik zou zeggen het ligt aan de HDD maar zeker durf ik het je niet te zeggen.
 
kan een driverprobleem zijn, gewoon lekker laten lopen, hij zal niet stuk zijn...
 
Thnx voor je reactie. Ik snap wat je bedoeld.
Maar het is zo dat de windows installatie nu bezig is met installeren en dat deze op 34 minuten ontzettend lijkt blijft hangen. (De laptop loopt niet vast want de balkjes onderin knipperen en de muis beweegt gewoon).

Is dit een voorbode dat de laptop echt kapot is?
 
zolang hij dat allemaal doet is het niet stuk, er zou misschien een softwarefout kunnen zijn.

probeer hem eens op te starten met een linux live cd en kijk of ie dan wel snel loopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan