installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
jah ik heb 2 bestanden war doe fout in geft bidi32.dll en mscdm.dll

De LINK voor bidi32.dll

HIER is de andere dll ook een onderdeel van.
Bij Donkers zag ik de dll ook staan maar daar moest je ervoor betalen.

Ik moet nu weg. Typ even mscdm.dll in met je zoekmachine. Google werkt erg goed. Dan kun je zelf nog even zoeken. Ik heb em in ieder geval niet in huis.

maar bidi32 is topch en bestand van office xp hoe kan het dan dat ie bij en pc war office nog niet opgestaan heb doe fout geven of mist dat dll bestand op de cd?
en het is iedrekeer en andre bestan dat ie niet kan vinden

Laatst bewerkt:
Op een originele cd zijn de bestanden altijd goed maar hoe het met de jouwe is.......Geen idee.
Je mist doodgewoon een paar nodige dll files denk ik.
De enige raad die ik je kan geven is deze:

Schrijf iedere keer het foutnummer op en download die dll's of haal ze van die andere pc's als het dezelfde Windows versies zijn. Misschien mis jij wel een stukje voorgeschiedenis op die pc. Er kan wel wat beschadigd zijn.
Wat voor een programma's staan er b.v. op die andere? Office 2000 of zo? Office 2003? Daar kunnen al die dll's wel al inzitten.

Ben je helemaal bij met Windows? Ga anders eerst HIER even bijtanken. Baat het niet schaadt het niet en je zit zeker veiliger en wie weet wordt er het een en ander bijgevuld

Laatst bewerkt:
op alle pc's is windows xp pas opnieuw geinstleerd en zelf dan doet ie het nie maar die cd heb het eerder altijd goed gedaan maar sinds paar weken krijg ik dese fouten

Weet je, ik had vandaag fout 1317. Dat had ik al eerder en toen heb ik op de Windows schijf geinstallerd. Opgelost.
Vandaag werd er dus weer iets niet geinstalleerd. Nou kun je daar lang over voortborduren maar je kunt eigenlijk drie dingen doen.

Zorgen dat je die dll's op z'n plek krijgt en kijken of het dan lukt.
Kijken naar de verschillen met die andere pc waar het wel lukt. Heb jij meer schijven? Ik heb n.l. het idee dat niet ieder programma daar goed mee werkt.
Of............het ligt bij Office maar daar geloof ik niet in en mocht het wel zo zijn dan moet je maar goed op je updates letten. Komt er weer een fixje er wel weer aan :)

Kortom..............ik weet net zoveel als jij ;) maar ik ga op zoek naar eventueel ontbrekende dll's!

jah maar die ddll bestanden die die meist staan er allemaal maar in windows zelf zit toch geen bidi32 dll ofwel?

Nee, ik kom die dll alleen tegen bij Microsoft Office.
Je zou eens bij Microsoft kunnen zoeken wat betreft die foutnummers.
Eigenlijk weet ik verder ook niets te bedenken.
Geeft het foutenlogboek nou helemaal geen aanknopingspunten? Staat er niet zoiets als: kan bidi32.dll niet laden omdat..........zus en zo.

Heb je al geprobeerd de hele cd naar je vaste schrijf te kopieeren en het van daaruit te doen?

jah als ik de cd naar me hdd wil kopieren segt ie kan het bestand office1 niet kopieeren geen geldige msdos-functie en bij het fouten log boek krijg ik alen mar te sien van kan het betand bidi of een van die andre bestanden niet lezen controleer je netwerk of verbinding met cdrom station

Nou, ik geloof dat je pc wel heel erg in de war is :D

Even voor de duidelijkheid
Je doet je cd er in/ Klikt de verkenner aan/ en je klikt in de verkenner op je cdromschijf.
Links heb je de verkenner en rechts zie je de bestanden staan van office.
Je hebt een map gemaakt (aan de linkerkant) waar je Office wilt hebben.
Vervolgens sleep je 1 voor 1 die bestanden van rechts naar de map aan de linkerkant in je nieuwe map.

Het lijkt me toch sterk als dit een ongeldige DOS-functie is ;-)
Probeer het nog eens.

hij kan office1 egt niet op de hdd krijgen of de boel slaat vast of hij geeft die melding maar als ik office 1 unzip dan krijg ik wel een mapje met allemaal dll bestanden zaou er niet een fout in dat mapje kunnen zitten?

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd begrijp ik er geen barst meer van.
Nu heb je het over een zip.

Als je een cd hebt dan heb je niets met een zip te maken. Alleen met setup.
Als je de boel gedownload hebt dan moet je inderdaad unzippen.
Kwestie van de zip in een map overschuiven. B.v. de map install of downloads.
Dan unzippen.
Dan op setup van Setup klikken.

Als je dit nog nooit gedaan hebt kun je dat beter zeggen. Ik wil je best helpen maar dan kun je beter bij het begin beginnen.

Je hebt het over Office XP 1. Klopt dit? Of is het Office 2000. Of is het Office 2003?

Waar of waarin staat deze/zit deze?

De vraag is natuurlijk wel zo langzamerhand of hij met originele installatie-cd's werkt of misschien wel met corrupte kopieen.
Gezien de tijd dat de problemen bestaan moeten we misschien naar een meer blijvende oplossing in dit geval.

Format C en opnieuw installeren lijkt me het fijnste plan.
Hierbij kan ook niet veel fout gaan.

Sigma, ik ben niet helemaal met je eens.
Op het moment slaan dat soort errors me ook om de oren en ik heb toch wel originelen.
Gisteren bleek dat ik MSI weer eens niet kon installeren.
Uit het log in de temp files bleek dat ik de MSI installer niet had. Nou jij.............ik wist niet eens waar dat ding staat laat staan dat ik em weggooi en ik had die msi niet. Ik krijg ook allerlei 13-- errors.

Kellemen, je zou ook eens kunnen proberen om als administrator te installeren. Maar dan moet je wel eerst weten wat je aan moet klikken :D

O voordat ik het vergeet Sigma, mijn Windows is een week oud en volgens mij is die van Kellemen niet veel ouder. Beetje snel voor een nieuw format.

Laatst bewerkt:
Tja, mogelijk heb je gelijk maar deze thread is wel 22 juli 2003 opgestart.
En jouw problemen zijn recent, dus voor mijn gevoel is dat toch van een andere orde.

Waar dacht je dat Helpmij voor stond?
Sommige mensen durven niet te zeggen hoe veel ze weten en slaan helemaal dicht als ze horen over msconfig/regedit enz enz.
Alles wat ik geleerd heb was hier door het lezen van treads en blaadjes als computeridee.

Ik heb de tijd EN het geduld wel ;)

ik heb toch egt op me cd van office xp prof een zip bestand office1 staan

Dat kan wel zijn maar als het goed is zie je heel veel dingen en ook een setup. Of dat ding start automatisch.

Laad die cd eens in je cdrom.
Klik de verkenner aan.
Klik op de schijf van de cdrom.
Nu zie je rechts alles wat op de cd van Office staat.

Maak daar nou eens een screenprint van.
Druk nu op Ctrl linksonder op je toetsenbord en op Prt Scr rechtsboven op je toetsenbord.
Je hebt nu een foto gemaakt van je beeldscherm.
Hopelijk heb je paint in gebruik.
In paint klik je linksboven op bewerken en je klikt met je rechtermuisknop en kiest voor plakken.
Je ziet linksboven een soort vierkantje staan. Klik daarop. Markeer nu het meest belangrijke deel van die printscreen n.l. de rechtkant van de verkenner. Vervolgens klik je rechts en je zegt knippen.
Kies nu linksboven voor nieuw. Hij vraag of je de oude print weg wilt gooien. Zeg ja.
Kies nu weer voor bewerken en plakken en plak dat uitgeknipte deel erin. Sla dat nu op met de naam b.v. Helpmij - Office. Let goed op waar je dit opslaat.

Vervolgens antwoord je in Helpmij en je klikt onder het bericht op bladeren. Nu zoek je Helpmij - Office op.
Dan kunnen wij in ieder geval iets zien.

Heb je paint niet? Klik op start/alle programma's/bureauaccesoires/Paint.
Klik rechts op Paint en zeg: kopieren naar......bureaublad.
Sleep die snelkoppeling naar je taakbalk onderin.
Laten we hopen dat je snelstarten hebt. Anders maar niet.

Je bent nu wel even zoet ;)

hir is dan we de goeie bijlage

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan