Installers werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pro pizza

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Berichten
454
Hallo,

Inleiding :p
Gister nieuwe laptop ontvangen, alles werkt prima. kreeg de melding dat ik updates moest doen, dus heb ik dat maar gedaan. Alles gedownload geïnstalleerd, opnieuw opgestart, alles werkt goed. Gisteravond laptop afgesloten en gaan slapen. Vanochtend start ik de laptop even snel op en voor zover ik gezien heb werkt alles nog goed. Nu kwam ik een paar uur later weer terug van school en zet m'n laptop aan.

Het probleem:
Laptop start goed op, maar alles loopt niet helemaal soepel. Gaf AVG de melding dat het niet kon opstarten, dus ik open AVG en het programma staat vol met teksten als: @mnu_Top_File etc. Dus ik probeer dit op te lossen en open windows verkenner, na dit gedaan te hebben en een paar mappen te hebben geopend, krijg ik de melding dat windows verkenner neit meer werkt en dat het afgesloten wordt. Dus nu systeemherstel gedaan en werken de installers niet meer goed en staan de mappen nog halfvol met programma's die nog maar half geïnstallerd staan, wat moet ik doen?

Systeem:

Asus X5QS
Intel i7 2.00ghz
Nvidia geforce gt555m

Mvg,

Ruben
 
Hoi,

Naar herstel punt van gisteren de eerste keer opstarten gaan denk ik.
 
ja maar dan blijven alsnog de geïnstalleerde bestanden staan van programma's die niet gedeïnstalleerd zijn. En wat moet ik nu doen met de windows updates die het probleem waren van het niet meer goed werken van mn laptop, want als ik afsluit worden ze geïnstalleerd.
 
Hoi,

Is toch de bedoeling dat de windows update's worden geinstalleerd of heb ik hem niet helemaal trouwens mooi notebook

Hen je de update's wel goed geinstalllerd ze de tijd geven bij het afsluiten. want notebook slecht gaan werken daardoor???
 
Laatst bewerkt:
ja die updates moeten er wel weer op maar hoe zorg ik er dan voor dat ze niet weer de problemen veroorzaken
 
Hoi,

Misschien even de instelling van win update op handmatig zetten en 1voor 1 proberen
 
Hoi,

Ik hem zoals bijlage staan kan je zelf alles regelen
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    47,7 KB · Weergaven: 33
Bedankt!

Enige idee welke van de updates het zou kunnen veroorzaken?

belangrijk.jpgoptioneel.PNG
 
Hoi,

Geen idee maar zou eerst met de belangrijke beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan