Installshield Wizard start niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jgji
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jgji

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Hallo,

Ik heb een probleempje met installshield wizard. Als ik een spel wil installeren vanaf mijn cd of dvd verschijnt het beginschermpje met de tekst "Starting InstallShield Wizard". Maar dit schermpje gaat niet meer weg en de wizard start niet. Ik weet niet wat ik moet doen nu dus ik hoop dat iemand me kan helpen! ;)

Mvg

Iets meer informatie svp.
Welk spel, en welke windows versie.

Ohja, ik heb windows XP SP2. En hij werkt niet bij het spel Splinter Cell: Chaos Theory. Op de computer van m'n vader werkt hij overigens wel.

Laatst bewerkt:
Kan veel zijn...

Ik zat eerst te denken aan een oud spel in combinatie met bv Vista, maar dat is het dus niet.

Hardware probleem misschien, vieze CD/DVD, te weinig geheugen of oude video kaart...

Ik had het spel net nieuw gekocht (en het was een aanbieding en kon het helaas niet ruilen). Maar ik had het trouwens ook met limewire. Misschien als ik windows xp opnieuw installeer dat ie het weer doet?

Tja, als je dat geen probleem vind, maar ik zou toch eerst even verder zoeken of er niet iets anders aan de hand kan zijn.
Hardware issues zijn er dus niet volgens jou?

Misschien reageer nog niemand met een goed idee.

Probleem gevonden: Norton Internetsecurity en Norton Antivirus!
Ik heb ze verwijderd met de "Norton Removal Tool" en nu doet de installshield weer gewoon z'n werk!

Bedankt voor de hulp in ieder geval ;)

Mvg

Hé altijd weer die virus scanners...:evil:

Mooi dat je zelf de oplossing gevonden hebt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan