instelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
hallo Ik gebruik Microsoft office word 2007 in Windows 7 . Als ik die open krijg ik een leeg blad . Telkens moet ik dan de linker liniaal omhoog schuiven omdat ik vind dat hij te laag staat . Ook de bovenste liniaal vind ik te veel naar links staan vervolgens als ik begin te typen dan staat de afstand tussen de regels te groot , dan ga ik naar Pagina indeling daar staat bij het AFSTAND de bovenste norm op 0 maar de onderste op 10 dan ga ik op de het eind van de regel staan en verander de 10 in 0 en is het verder oke mijn vraag is waar en hoe kan ik dit zo instellen dat ik niet telkens dit hoef te veranderen??? kunt U mij dit duidelijk uitleggen aub Groeten

Open een nieuw bestand
Stel alles precies zo in als je het hebben wilt
ga naar "Opslaan als"
selecteer ".dot" bestand
volgens mij kiest hij dan zelf de juiste directorie
Tenslotte opslaan als "normal.dot"

Wanneer het goed is hebben in het vervolge alle nieuwe bestanden welke je opent de juiste instellingen.
Het zou kunnen zijn dat je eerst office af moet sluiten en opnieuw moet opstarten.

Je ziet boven in beeld (in het lint bij de alinea) rechtsonder in het hoekje een héél klein pijltje. Als je daarop klikt verschijnt het alinea instelgedoe. Verander desegwenst de waardes naar eigen voorkeuren.
Middenonderin kun je kiezen voor : "standaardwaarde..."
Als je daarop klikt verschijnt een popupje waarin je gevraagd wordt of je de ingestelde waardes van toepassing wil laten zijn op alle nieuwe documenten. Kies daar voor "ja".

En kan ook nog Microsoft Office opnieuw installatie opstarten vervolgens voor reparatie kiezen en geen nieuwe installatie ..:D

Of je zoiets ook proberen kan ?? :D

53ae7b8310669-MO%21.gif
<<-- En die liniaal uitschakelen ?? :D

P.S. snuffel je boven ( in die word ! ) door instellingen, en zal je zelf zien dat je gewenste afstanden vaststellen kan welke vervolgens blijven ze ook ..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan